اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

استاندار یزد مطرح کرد

ضرورت درک بهتر از مسائل و مشکلات فراروی جانبازان

استاندار یزد بر ضرورت درک بهتر از مسائل و مشکلات فراروی جانبازان و همچنین پرداختن بیشتر به این مشکلات تأکید کرد.

ضرورت درک بهتر از مسائل و مشکلات فراروی جانبازان

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، محمدعلی طالبی ظهر امروز در آسایشگاه جانبازان ثامن‌الائمه استان یزد ضمن عرض تبریک باسعادت حضرت ابوالفضل عباس (ع) گفت: چنین مناسبت‌هایی یادآوری تمامی مسئولیت‌هایی است که همه ما در برابر جانبازان و ایثارگران عهده‌دار هستیم و این فرصت را بایستی قدردان باشیم.

وی با اشاره به‌ضرورت درک بهتر از مسائل و مشکلات فراروی جانبازان و همچنین پرداختن بیشتر به این مشکلات، اظهار داشت: همه ما در کنار یکدیگر در کنار جانبازان و ایثارگرانی که با تمام وجود خود از امام و انقلاب خود دفاع کردند، ایستاده‌ایم تا در راستای حفظ دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی و تعالی آن بیش از بیش تلاش شود.

استاندار یزد ادامه داد: درواقع این فرصت‌ها می‌تواند ما را در کنار یکدیگر قرار دهد تا یک هدف و آرمان مشترکی به‌عنوان رسالت و مسئولیت مشترک بر عهده بگیرم و در آن راستا به یاری خداوند متعال تلاش شود.

طالبی با بیان اینکه ایثار و ازخودگذشتگی جانبازان و ایثارگران اقدامی بی‌مانند است، تصریح کرد: امیدواریم تا ارتباط و همراهی مؤثر و مستمری با جامعه ایثارگری استان داشته باشیم و از رهنمودهای آن‌‌ها در مسائل مختلف بهره ببریم.

این مقام مسئول در پایان عنوان کرد: در شرایط کنونی بایستی شرایطی فراهم شود تا در کنار جانبازان و ایثارگران در جهت حفظ و حراست از آرمان‌های بزرگ انقلاب و خدمت به مردم گام‌های اساسی برداشته شود.

انتهای پیام/۹۰۰۰۹

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول