اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

مدير عامل شركت شهرك‌هاي صنعتي استان قزوين خبر داد

استقرار 33 واحد صنعتی بانوان كار آفرين در شهرك‌های صنعتی قزوين

مدير عامل شركت شهرك‌هاي صنعتي استان قزوين گفت: در حال حاضر 33 واحد تولیدی و طرح صنعتی بانوان کارآفرین در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان مستقر هستند.

استقرار 33 واحد صنعتی بانوان كار آفرين در شهرك‌های صنعتی قزوين

به گزارش خبرگزاری فارس ا ز قزوین به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین ،  حمید رضا خانپور در دیدار با هیئت رئیسه کانون زنان بازرگان و جمعی از بانوان کارآفرین اظهار کرد: در حال حاضر 260 بانوی کارآفرین در مشاغل خانگی، صنایع دستی و تولیدی در استان فعالیت دارند.

 وی با بیان اینکه از این تعداد 33 واحد تولیدی و طرح صنعتی در شهرک‌های و نواحی صنعتی استقرار دارند، افزود: 18 واحد تولیدی با دریافت پروانه بهره‌برداری مشغول به فعالیت هستند و مابقی در مرحله تخصیص زمین و ساخت و ساز قرار دارند.

وی ادامه داد: نوآوری و خلاقیت در کار، ایده و طرحهای نو و بهره‌مندی از توان و قابلیت‌های نیروی انسانی توانمند در زمان تحریم‌ها فرصتی مناسب برای رونق تولید است و شما بانوان کارآفرین می توانید تهدیها را به فرصت تبدیل کنید.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرکهای صنعتی استان، برگزاری تورهای بازدید صنعتی خارج از استان برای بانوان کارآفرین، پرداخت یارانه جهت حضور در نمایشگاههای داخلی و خارجی، ارائه تسهیلات حمایتی و ویژه برای استقرار بانوان کارآفرین در شهرک‌های صنعتی و رفع مشکلات بانوان کارآفرین در راستای حمایت از تولید را از برنامه های حمایتی این شرکت از بانوان کارآفرین برشمرد.

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول