اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

فرمانده سپاه ناحیه مراغه:

کسی که منویات مقام معظم رهبری را سرلوحه زندگی خود قرار دهد، پاسدار انقلاب است

فرمانده سپاه ناحیه مراغه گفت: کسی که منویات مقام معظم رهبری را سرلوحه زندگی خود قراردهد پاسدار انقلاب است.

کسی که منویات مقام معظم رهبری را سرلوحه زندگی خود قرار دهد، پاسدار انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از مراغه، رضا سامی صبح امروز در دیدار با رئیس و اساتید  دانشگاه آزاد مراغه به مناسبت روز پاسدار با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: خدا را شاکریم که روز پاسدار را روز تولد امام حسین قرار داد چراکه امام حسین (ع) از هر چه داشت فدای دین و اسلام کرد سپاه هم ادامه دهنده انقلاب اباعبدالله الحسین (ع) است  و پاسداران هرچه دارند در راه دین و اسلام فدا خواهند کرد.

وی، به یاوه‌گویی‌های رئیس جمهور امریکا اشاره کرد و گفت: دولت سخیف آمریکا در  روز پاسدار این نیروی انقلابی را  را تروریست اعلام کرد، این حاکی از آن است که دشمن جایگاه و قدرت سپاه و بسیج را شناخته و از ترس این یاوه‌گویی‌ها را انجام می‌دهد.

سامی افزود: بزرگ‌ترین افتخار سپاه این است که نوکر مردم است، در طول 40 سال است که در هر عرصه که کوچک‌ترین تهدید برای نظام و مردم به وجود آمد، وارد شده و مشکلات را  با موفقیت برطرف کرده‌ است.

فرمانده سپاه ناحیه مراغه با بیان اینکه دشمن از قدرت و توان سپاه خوف دارد، افزود:  به حول و قوه‌الهی این تهدیدها و تخریب‌های دشمن هیچ تاثیری در ماموریت سپاه و بسیج  نخواهد داشت و سپاه همچنان در هر عرصه‌ای که انقلاب و اسلام در خطر باشد، وارد شده و ماموریت خود را انجام خواهد داد.

فرمانده سپاه ناحیه مراغه ادامه داد: تا زمانی که دشمن سپاه را تخریب کند و علیه سپاه توطئه و حسادت کند، عید ماست ولی اگر خدای ناکرده روزی دشمن از سپاه تعریف کرد و به نفع سپاه سخن گویند، آن روز عید سیاه ماست.

سامی عمل ترامپ را کار ابلهانه و دیوانگی دانست و گفت: بغض و کینه اسکتبار سند افتخار سپاه پاسداران است و این قدرت و اقتدار سپاه را نشان می‌دهد که در نهایت ایستادگی و مقاومت در سپاه پاسداران را افزایش می‌دهد.

انتهای پیام/60007/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول