اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

پیگیری سوژه‌های مردمی| سوداگری و دلال‌بازی در مسکن‌های مهر پردیس

با قیمت نجومی و غیرمنطقی مسکن مهر مخالفیم!/ متقاضیان واحدهای خود را نفروشند

ابتدای سال 98 سوژه‌ای در سامانه فارس من با عنوان «سوداگری و دلال‌بازی در مسکن‌های مهر پردیس» ثبت شد و خبرنگار خبرگزاری فارس برای پیگیری این موضوع به سراغ سید مهدی هدایت مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس رفته است.

با قیمت نجومی و غیرمنطقی مسکن مهر مخالفیم!/ متقاضیان واحدهای خود را نفروشند

به گزارش خبرگزاری فارس از پردیس، سامانه «فارس من» باهدف پیگیری مستقیم مسائل و مشکلات مردم راه‌اندازی شده و در سریع‌ترین زمان به پیگیری موارد اعلامی می‌پردازد.

«سوداگری و دلال‌بازی در مسکن‌های مهر پردیس» یکی از عناوینی بود که توسط مخاطبان در سامانه فارس من ثبت شد.

مخاطب در ثبت این گزارش اشاره‌کرده که « مدتی است که افرادی شیاد و سودجو در حال سوداگری در مسکن مهر پردیس فعال هستند و در کمتر از دو هفته با آگهی‌های کذایی، باعث شکل‌گیری یک قیمت حبابی شده‌اند؛ قیمت مسکن مهر پردیس در فاز 11، 6 ماه گذشته حدود ۱۴۰ تا ۱۸۰ میلیون تومان بود که الان باقیمت‌های ۵۰۰ تا ۹۰۰ میلیون توسط افرادی که کاملاً مشخص هست که افرادی معدود هستن باعث میشن اگه رسیدگی نشه قیمت مسکن مهر هم نه سه برابر بلکه ده برابر بشه.»

هدف ما حمایت و دفاع از حقوق مالکان است

سید مهدی هدایت مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پردیس، در خصوص سوژه مردمی فارس من که به موضوع افزایش سرسام‌آور قیمت مسکن مهر در این شهر اختصاص داشته و اینکه آیا شرکت عمران راضی به افزایش قیمت مسکن مهر است یا خیر، اظهار داشت: تمام هدف و برنامه ما در شرکت عمران شهر جدید پردیس حمایت و دفاع از حقوق مالکان پروژه مسکن مهر است.

وی بابیان اینکه هدف اصلی ما مالکان اصلی پروژه مسکن مهر است، گفت: متأسفانه درگذشته عده‌ای که منافعشان در تکمیل نشدن پروژه‌ها و ایجاد یأس و ناامیدی در بین مالکان پروژه‌ها مسکن مهر بود فعالیت‌های بسیاری در منطقه داشتند.

با قیمت نجومی و غیرمنطقی مسکن مهر مخالفیم!

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با تأکید به اینکه سود این افراد در ناامید کردن مردم و خریدن واحدهایشان با حداقل قیمت بود، بیان کرد: این افراد قبل از حضور ما در شرکت عمران فعال بودند اما با فعال شدن پروژه‌ها منافعشان درخطر افتاد.

هدایت افزود: این فضا درگذشته در پردیس حاکم بود اما با حضور وزیر راه و شهرسازی، معاونین و مسؤولان فعال منطقه، این پروژه‌ها فعال و امید مردم و مالکان به تحویل واحدهای خود افزایش چشمگیری داشت.

وی ادامه دارد: طبیعتاً این حجم از فعالیت، افزایش منطقی را بر ارزش‌افزوده مسکن مهر خواهد داشت و شرکت عمران شهر جدید پردیس هم از این‌که تعدادی با سو استفاده واحدهای و مالکان اصلی را باقیمت‌هایی بسیار کمتر از قیمت تمام‌شده از دست مردم خارج کنند مخالف است.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس بابیان اینکه باقیمت نجومی و غیرمنطقی مسکن مهر نیز مخالف هستیم، ابراز کرد: ما از قیمت واقعی و تمام‌شده برای واحدهای مالکان حمایت می‌کنیم اما باقیمت‌هایی هنگفت مخالف هستیم.

فضاسازی و القای ناامیدی به مردم در فضای مجازی

هدایت تصریح کرد: درگذشته افرادی با فضاسازی‌هایی موجبات ناامیدی مردم را با فعالیت در فضای مجازی و برخی کانال‌های شبکه‌های اجتماعی ایجاد می‌کردند.

وی اضافه کرد: این افراد با القاء اینکه این واحدها تحویل نمی‌شود و کاری در پروژه‌ها صورت نمی‌گیرد، هزاران موضوع منفی دیگر را مطرح و مالکان اصلی مسکن مهر را ناامید می‌کردند.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس افزود: بسیاری از واحدهای مسکن مهر پردیس از اختیار مالکان اصلی و گروه هدف مسکن مهر خارج‌شده است و این واقعیتی انکارناپذیر است.

متقاضیان واحدهای خود را نفروشند

هدایت ادامه داد: هدف بنده و تیم مدیریتی شرکت عمران شهر جدید پردیس این است که باقی‌مانده واحدهای متقاضیان مسکن مهر که گروه هدف اصلی ما بودند و زحمت و هدف دولت خانه‌دار شدن این قشر از مردم بوده از دستشان خارج نشود.

وی تصریح کرد: امروز همه می‌دانند در بحث قیمت تمام‌شده مسکن مهر، بیمه، پروانه ساخت، زمین، ساخت بنا و نصبیات وضعیتمان چگونه است و چه مشکلاتی را پشت سر می‌گذاریم.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس در پایان خاطرنشان کرد: اولین توصیه ما به مالکان مسکن مهر این است که سعی کنند واحدهای خود را به فروش نرسانند زیرا تلاش خواهیم کرد این واحدها را به‌سرعت به مالکان تحویل بدهیم و اگر هم قصد فروش دارند به قیمت واقعی و منطقی بفروشند.

انتهای پیام/67016/ی30/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول