اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

امام جمعه بویین میاندشت : سپاه خواب راحت را از دشمنان گرفته است

امام جمعه بویین میاندشت گفت: سپاه خواب راحت را از دشمنان گرفته است و به همین دلیل که سپاه پاسداران را در لیست گروهک تروریستی قرار دادند و اگر سپاه نبود امروز دیگر اثری از سوریه، لبنان و سایر کشورهای مظلوم جهان نبود.

امام جمعه بویین میاندشت : سپاه خواب راحت را از دشمنان گرفته است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حجت الاسلام حسن اسکندری امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر بویین میاندشت اظهار کرد: شناخت مقام پیامبر(ص) دور شدن از تعلقات دنیوی است و انسان هر چه قلب آمادگی بیشتری پیدا کند می‌تواند از ماه رمضان بهره برداری بهتری داشته باشد.

امام جمعه بویین میاندشت گفت: گرچه سیل اخیر خساراتی را به همراه داشت اما وحدت، همدلی و اتحاد مردم را تقویت کرد و موجب دلگرمی مردم مناطق سیل زده با سایر مردم کشور شد. 

وی ضمن محکوم کردن رییس جمهور آمریکا در قرار دادن سپاه پاسداران در لیست گروهک تروریستی، خاطرنشان کرد: پاسداران سربازان امام زمان عج الله هستند و مهم ترین سلاح آنان معنویت و خلوص نیت است که این سلاح را دشمنان ندارد و نمی‌تواند به دست آورد.

وی با اشاره به اینکه سپاه خواب راحت را از دشمنان گرفته است و به همین دلیل که سپاه پاسداران را در لیست گروهک تروریستی قرار دادند، افزود: اگر سپاه نبود امروز دیگر اثری از سوریه، لبنان و سایر کشورهای مظلوم جهان نبود.

اسکندری گفت: سپاه بعد از جنگ در قالب گروه‌های جهادی به  سازندگی در مناطق جنگی و محروم کشور برای ساخت و ساز پرداخت که بر هیچ کس پوشیده نیست.

وی با بیان اینکه حرکت مردم و مسؤولان در حمایت از سپاه پاسداران ترس دشمنان را به همراه دارد، افزود: دشمن از قدرت معنویت سپاه پاسداران که متوسل به حضرت اباعبدالله الحسین (ع) است می‌هراسد، سپاه مانند آب حیات بخش و پاک کننده می‌ماند و  الهام دهنده سایر نهادها است و مدیون خدمات سپاه در عرصه‌های مختلف نظام هستیم و دست تمام پاسداران را به گرمی می فشارم. 

امام جمعه بویین میاندشت خاطرنشان کرد: دشمن ما احمق ترین دشمن است زیرا در موقعیتی که سپاه پاسدارن در کنار مردم سیل زدگان است و مردم شاهد خدمات آنها هستند سپاه را در لیست گروهک تروریستی قرار می‌دهد و همین امر موجب نفرت مردم و مسؤولان بیش از گذشته نسبت به آمریکا شده است و امروز به خاطر حمایت از سپاه پاسداران علیه آمریکا راهپیمایی می‌کنیم.

انتهای پبام/63104/پ20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول