اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

اظهارات سخیف رئیس‌جمهور آمریکا، رابطه ملت و سپاه را قوی‌تر کرد

امام‌جمعه مهریز در خطبه‌های نماز جمعه امروز مهریز با محکوم کردن اظهارات سخیف ترامپ در تروریسم خواندن سپاه گفت: این اقدام موجب نزدیک شدن ملت به سپاه و قوی‌تر شدن رابطه آن‌ها با این نیروهای مخلص خدا شد.

اظهارات سخیف رئیس‌جمهور آمریکا، رابطه ملت و سپاه را قوی‌تر کرد

به گزارش خبرگزاری فارس در مهریز، حجت‌الاسلام محی‌الدینی در خطبه‌های نماز جمعه مهریز ضمن محکوم کردن اقدام شرورانه رئیس‌جمهور آمریکا خاطرنشان کرد: ترامپ، این احمق درجه‌یک، با تروریست خواندن سپاه پاسداران قصد عقده‌گشایی دارد؛ زیرا شکست آمریکا در تجزیه کردن کشورهای سوریه، عراق و لبنان و نیز به قدرت رساندن تروریست‌ها در منطقه خاورمیانه به خاطر حضور سپاه در مقابل او بوده است.

امام‌جمعه مهریز بابیان این‌که اظهارات سخیف ترامپ، رابطه ملت و سپاه را مستحکم‌تر کرد افزود: این اقدام موجب نزدیک شدن ملت به سپاه و قوی‌تر شدن رابطه آن‌ها با این نیروهای مخلص خدا شد و شکست فتنه‌های مختلف در داخل ایران، عبور از تحریم‌ها و ساخت راه‌سازی، سدسازی، موشک‌سازی؛ همچنین تأمین امنیت داخل کشور و منطقه خاورمیانه توسط سپاه خاری در چشم رئیس‌جمهور آمریکا شده است.

وی همچنین ادامه داد: آمریکا تلاش کرد مشکلات مختلف کشور و علت تحریم‌ها را به سپاه نسبت دهد و نمی‌داند ملت ایران از حمایت‌ها و خدمات بی چشمداشت سپاه قدردانی می‌کند و آمریکا با نفرت پراکنی نمی‌تواند از این محبوبیت سپاه بکاهد. سید حسن نصرالله نیز مانند امام خمینی (ره) که فرمود اگر سپاه نبود کشور نیز نبود، گفت وجود ما به خاطر وجود سپاه پاسداران است.

محی‌الدینی با گرامیداشت پنج‌شنبه ۲۹ فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی اذعان کرد: ارتش در زمان انقلاب، با جدا شدن از رژیم ستم‌شاهی، فرمان امام را لبیک گفت و وارد صحنه شد و درزمان جنگ تحمیلی و تا امروز در کنار مردم و موجب انسجام نظام بوده است.

وی همچنین تأکید کرد: ارتش، سپاه و بسیج فرزندان امام هستند و در زمان وقوع حوادث طبیعی نیز در کنار مردم بوده و به آن‌ها خدمت‌رسانی کرده‌اند و حضور آنان بین مردم ضعیف و آسیب‌دیده بسیار حرکت ارزشمندی است. خم شدن درجه‌داری برای کمک به سوارشدن زنان و افراد افتاده ازجمله حرکت‌هایی است که باید مسئولین از این تواضع و ازخودگذشتگی الگو بگیرند.

امام‌جمعه مهریز با اشاره به وقوع سیلاب‌های اخیر و نیاز سیل‌زدگان به حمایت‌ها و مهربانی‌های مردم تصریح کرد: خدا را شاکریم که به‌وسیله بارندگی‌های اخیر، خشک‌سالی‌ها تا حدودی جبران شد؛ اما وقوع سیل در برخی از استان‌های کشور و آسیب دیدن خانه‌های مردم موجب روانه شدن سیل همدلی و مهربانی مردم به‌سوی این مناطق شد؛ اما با توجه به خسارت‌ها افراد آسیب‌دیده به حمایت و کمک بیشتری نیاز دارند.

محی‌الدینی همچنین با تبریک سالروز ولادت حضرت علی‌اکبر (ع) و روز جوان خاطرنشان کرد: مسئولان باید به جوانان بها بدهند و در امور مختلف از هوشمندی درایت آنان بهره ببرند. در مقابل نیز باید به مشکلات جوانان به‌ویژه موضوع ازدواج آنان رسیدگی شود زیرا افزایش سن ازدواج موجب مفاسد بسیاری می‌شود.

گفتنی است؛ فردا در روز ۲۴ فروردین‌ماه، اقلام مختلف غذایی و هدایای نقدی مردم مهریز به مناطق سیل‌زده جمع‌آوری می‌شود. در حاشیه نماز جمعه همچنین در خصوص ارسال ۱۰۰۰ قوطی شیر خشک برای کودکان شیرخوار مناطق سیل‌زده توسط کمک‌های مردم مهریز طی هفته آینده نیز مطالبی مطرح شد.

از دیگر حواشی نماز جمعه امروز نیز می‌توان به سردادن شعار علیه ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا و نیز در حمایت از سپاه پاسداران توسط نمازگزاران اشاره کرد.

انتهای پیام/۹۰۰۲۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول