اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

بنای آمریکایی‎ها با ترور به‌وجود آمده است/ عصبانیت دشمن نشانه عملکرد مطلوب سپاه است

امام جمعه بندرترکمن با بیان اینکه آمریکا در چند دهه اخیر جنایات بسیاری را بر ملت‎های مظلوم تحمیل کرده است، گفت: بنای آمریکایی‎ها با ترور به‌وجود آمده است.

بنای آمریکایی‎ها با ترور به‌وجود آمده است/ عصبانیت دشمن نشانه عملکرد مطلوب سپاه است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرترکمن، حجت‎الاسلام محمدصالح منصوری ظهر امروز در خطبه‎های عبادی‎سیاسی نماز جمعه ترکمن، ضمن محکوم کردن اقدام «ترامپ» در تروریست خواندن سپاه اظهار کرد: اقدام نابخردانه دولت آمریکا جای تعجب ندارد و «ترامپ» در سال گذشته ملت ایران را تروریست خوانده بود.

وی با بیان اینکه بنای آمریکایی‎ها با ترور بوجود آمده است، افزود: بیش از 200 سال از پیدایش این کشور می‎گذرد و برای حاکم شدن بر خاک و سرزمین آمریکا وحشیانه سرخ پوستان را قتل عام کردند و این جنایات آمریکایی‎ها هیچ‎گاه از ذهن جهانیان پاک نخواهد شد.

امام جمعه بندرترکمن با بیان اینکه آمریکا در چند دهه اخیر جنایات بسیاری را بر ملت‎های مظلوم تحمیل کرده است، یادآور شد: بمباران هیروشمیا و ناکازاکی و همچنین بمباران حلبچه و ترور بیش از 17 هزار نفر از مردم و بزرگان کشورمان از جمله جنایات آمریکایی‎ها است.

 

منصوری با بیان اینکه از آمریکا هیچ جنایتی بعید نیست، تصریح کرد: امام راحل فرمودند آمریکا چهار خصوصیت زشت دارد که شیطان بزرگ، استکبار جهانی، تروریست به‎الذات و ام‎افساد غرب است.

وی تأکید کرد: معلوم است وقتی سپاه  به وظیفه‎اش خوب عمل کند دشمن عصبانی می‎شود و امام راحل نیز فرمودند هر وقت آمریکا دشمنان از عمل ما خوشحال شدند باید به عمل خود شک کنیم و هر زمان عصبانی شدند باید خوشحال باشیم.

امام جمعه بندرترکمن با بیان اینکه آمریکا در منطقه شکست خورده و امروز جنگ روانی علیه سپاه راه انداخته است، اذعان کرد: امام صادق (ع) فرمودند خدا را شاکر هستیم که دشمنان ما را احمق قرار دادند و ترامپ و دولت آمریکا در سالروز تشکیل سپاه و در روز پاسدار و در ایامی که پاسداران در مناطق سیل‎زده در کنار سایر نیروهای مسلح جانانه به کمک مردم آمدند این نهاد مقدس را تروریست خوانده است.

 منصوری با بیان اینکه مردم ایران هیچ‎گاه کمک‎رسانی سبزقامتان را فراموش نمی‎کنند، اذعان کرد: سپاه نه تنها تروریست نیست بلکه قربانی تروریست است و بسیاری از پاسداران در طی 40 سال از انقلاب اسلامی به دست تروریست‎های منافق و داعش به شهادت رسیدند و مردم هیچ‎گاه جنایات وحشیانه دشمنان علیه پاسداران را فراموش نمی‎کنند.

وی ضمن قدردانی از رئیس جمهور، وزار و مجلس شورای اسلامی در حمایت از سپاه پاسداران و محکومیت اقدام آمریکا تصریح کرد: باید به طور ویژه از مجلس شورای اسلامی که با طرح دو فوریتی اقدام آمریکا را محکوم کرد قدردانی کنیم اما یک سوال پیش می‎آید که چطور مجلس شورای اسلامی که با خون 300 هزار شهید ایجاد شده در رأی‎گیری دو نماینده مجلس مخالف طرح حمایت از سپاه و موافق آمریکا هستند.

امام جمعه بندرترکمن با بیان اینکه نمایندگان مجلس باید شجاع، متدین و مدافع ملت و ارزش‌ها باشند، ادامه داد: باید مشخص شود این دو نماینده مجلس چه کسی هستند؟ این دو فرد که مخالف سپاه و موافق آمریکا هستند باید به مردم معرفی شوند.

 

منصوری تصریح کرد: پس از این اقدام نابخردانه آمریکا به آن دسته از مسؤولان، وزرا و نمایندگان مجلس شورای اسلامی که فرزندان آنها  در آمریکا زندگی ‌کنند پیشنهاد می‌کنیم فرزندان خود را به کشور بازگردانند و مجلس شورای اسلامی این طرح را مصوب کند و زمانی را به مسؤولان نظام بدهد تا فرزندان آنها در این فرصت زمانی از آمریکا به ایران برگردند.

وی با بیان اینکه پاسدارن علاوه‌بر کمک‌رسانی به سیل‌زدگان در زیرساخت‎های کشور نیز تلاش می‎کنند، افزود: به‎همت جوانان نخبه سپاهی در تولید گاز از قطر پیشی گرفتیم و با بهره‎برداری از فازهای جدید در پارس جنوبی به آرزوی دیرینه خود که سبقت از قطر بود، رسیدیم و فازهای 13، 22، 23 و 24 پارس جنوبی که متعلق به سپاه است به زیبایی ساخته و افتتاح شد.

امام جمعه بندرترکمن با بیان اینکه سپاه همه تهمت‎ها، متلک‎ها و توهین‎ها را فراموش می‎کند و به فکر خدمت به مردم و گوش به فرمان ولایت است، اذعان کرد: همانطور که شهید بهشتی فرمودند پاسداران آگاهانه انتخاب می‎کنند، شجاعانه می‎جنگند، مظلومانه شهید می‎شوند و بی‎شرمانه مورد توهین قرار می‎گیرند.

انتهای پیام/83018

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول