اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

پخش 150 دقیقه برنامه ویژه زنجانی‌ها از مسجد مقدس جمکران

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: فردا شبکه اشراق به مدت 150 دقیقه، برنامه زنجانی‌ها را از محل مسجد مقدس جمکران به صورت زنده و مستقیم پخش خواهد کرد.

پخش 150 دقیقه برنامه ویژه زنجانی‌ها از مسجد مقدس جمکران

سید محسن لطیفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: همزمان با ایام خجسته شعبانیه و در آستانه میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج)، هشتم شعبان‌المعظم در تقویم کاری مسجد مقدس جمکران بنام روز زنجان نام‌گذاری شده است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان افزود: به همین مناسبت ویژه برنامه نسل ظهور در این روز توسط پایتخت نشینان شور و شعور حسینی و با حضور اقشار مختلف مردم ولایت‌مدار استان زنجان برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: در همین راستا شبکه استانی اشراق نیز با انجام تمهیدات لازم این جشن باشکوه را از ساعت 20 و 39 دقیقه روز یکشنبه 25 فروردین ماه به مدت 150 دقیقه از محل مسجد مقدس جمکران بصورت زنده و مستقیم پخش خواهد کرد .
لطیفی گفت: در این مراسم معنوی که از بخش‌های مختلفی تشکیل شده حجت‌الاسلام دولابی نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری به سخنرانی پرداخته و شاعران و مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) استان آقایان کلامی، شبیری، حسینی، جواد رسولی و مهدی رسولی به ذکر مناقب حضرت بقیه‌الله العظم(عج) خواهند پرداخت.

به گزارش فارس، طبق پیش‌بینی صورت گرفته در این برنامه حدود 2 هزار نفر حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/73005/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول