اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

گازگرفتگی 8 نفر را در بخش کجور روانه بیمارستان کرد

گازگرفتگی 8 نفر را روانه بیمارستان‌های شهرهای پول و نوشهر کرد.

گازگرفتگی 8 نفر را در بخش کجور روانه بیمارستان کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نوشهر، شرکت کنندگان در مراسم ترحیم یکی از اهالی در قسمت بانوان مسجد روستای «دلسم» از توابع بخش کجور دچار گازگرفتگی شده و تعدادی از این میهمانان روانه بیمارستان‌های شهرهای پول و نوشهر شدند.

بر این اساس گزارش، تعداد هشت نفر زن و دختر با سنین در سنین مختلف 5 تا 67 ساله که با علائم سردرد، سرگیجه، تهوع، تاری دید، خواب آلودگی شدید و تنگی نفس دچار مسمومیت با گاز منوکسیدکربن شده بودند ابتدا به مرکز درمان بستر شهر پول مراجعه و پس از دریافت کمک‌های اولیه پزشکی، سپس جهت سیر مراحل درمان‌های تخصصی به بیمارستان شهید بهشتی نوشهر اعزام و در آنجا بستری شدند.

به گزارش فارس، با اقدامات به موقع کادر تیم پزشکی بیمارستان شهید بهشتی نوشهر تمامی مصدومان گازگرفتگی پس از بهبودی کامل از این مرکز درمانی مرخص شدند.

همچنین بنا بر اظهارات شاهدین و همراهان بیماران، اتصال کپسول مایع به بخاری برای گرم کردن فضای داخل مسجد و سهل انگاری و نقض فنی در نصب لوله بخاری از جمله علل بروز این سانحه بوده است.

انتهای پیام/ 86019/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول