اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

علی‌اکبری: با توجه به نتایج نیمه‌نهایی، به کسب عنوان نخست امیدوار هستم

قاری برجسته قزوین و روشندل قزوینی گفت: با توجه به اینکه 30 درصد از نمره پایانی با توجه به عملکرد در مرحله نیمه‌نهایی است، بسیار به کسب عنوان نخست امیدوار هستم.

علی‌اکبری: با توجه به نتایج نیمه‌نهایی، به کسب عنوان نخست امیدوار هستم

سعید علی‌اکبری که شب گذشته در مرحلیه فینال چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم نابینایان تلاوت خود را انجام داد در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس از قزوین اظهارکرد: متاسفانه به جز شرکت کننده‌ای از لبنان، اجرای دیگر متسابقین در فینال را نتوانستم ببینم و شناخت زیادی از شرکت کنندگان در فینال ندارم.

وی افزود: در تلاوت خودم نیز در بخش حسن حفظ آمادگی کمتری داشتم و دو تذکر را فکر میکردم درست تلاوت کردم اما داور اصلاح کرد.

علی‌اکبری عنوان کرد: در سوال دوم ذهنم آماده‌تر بود اما در صوت و لحن و وقف و ابتدا راضی بودم و شرایط بهتری داشتم .

وی تأکید کرد: تا به این لحظه چیزی از نتیجه به دست بنده نرسیده و منتظر هستیم تا مراسم اختتامیه برگزار و نتایج اعلام شود.

این قاری روشندل قزوینی ادامه داد: از آنجایی که نتییجه نهایی به صورت 70 درصد فینال و 30 درصد مربوط به نیمه نهایی محاسبه می‌شود، بسیار به نتیجه پایانی امیدوار هستم.

وی تأکید کرد: در مرحله نیمه نهایی از 94 را کسب کردم اما رقیب دوم بنده آنجا حدود 84 را کسب کرده بود و این باعث می‌شود که به نتیجه نهایی امیدوار باشم.

علی‌اکبری اضافه کرد: من به هیچ عنوان انحصار را قبول ندارم اما در این مسابقات می بینیم که هتل نابینایان را از دیگر شرکت کنندگان جدا کردند و این خوب نیست و نمی تواند موحب پیشرفت متسابقین شود.

وی تصریح کرد: تجمیع متسابقین می تواند به همه شرکت کنندگان کمک کند.

این قاری برجسته کشورمان بیان کرد: من این مسابقات را صرفاً برای کسب تجربه برای مسابقات بین‌المللی بزرگسالان شرکت کردم و هدف این بود که در این جو حضور پیدا کنم تا در مسابقات اوقاف حضور موثری داشته باشم.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول