اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

لزوم ارئه برنامه عملیاتی از سوی دستگاه‌های اجرایی استان

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: دستگاه‌های اجرایی استان باید برنامه‌ای برای سال 98 ارائه دهند که امکان عملیاتی شدن آن در طول سال وجود داشته باشد.

لزوم ارئه برنامه عملیاتی از سوی دستگاه‌های اجرایی استان

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، اقبال عباسی امشب در ستاد اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری گفت: پرداخت وجوه اداره شده به یک شرکت پیمانکار کشوری که در حوزه زیرساخت‌های ارتباطات فعالیت می‌کند ایراداتی دارد.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه این وجوه باید در اختیار افرادی که طرح‌های فناورانه ارائه می‌دهند و برای اجرای طرح‌ها خود نیاز به تسهیلات دارند قرار گیرد، افزود: نه اینکه در اختیار یک پیمانکار که در مناقصه برنده می‌شود.

وی با بیان اینکه منابع در چهارمحال و بختیاری باید بررسی و براساس آن‌ها استان مدیریت شود، ادامه داد: ایده‌آل‌ها در این استان زیاد است که برای رسیدن به آن‌ها باید منابع، فکر، برنامه و... داشت.

عباسی با تاکید بر اینکه اقتصاد مقاومتی یعنی داشتن برنامه برای اقتصاد، ادامه داد: مدیران دستگاه‌های اجرایی توجه داشته باشند در سال 98 باید با برنامه‌ریزی حرکت کنیم.

استاندار چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: در حوزه اقتصاد مقاومتی اگر منابع و مصارف براساس اولویت‌ها تشخیص داده شود اقتصاد مدیریت می‌شود.

وی اضافه کرد: بودجه‌ای که دولت هر ساله می‌نویسد باید محقق شود و بعد از آن برای هزینه‌های جاری، عمرانی و... اختصاص پیدا کند اما با مشکلاتی که هم در کشور و هم خارج از آن وجود دارد این بودجه محقق نمی‌شود به همین دلیل است که رهبر معظم انقلاب اسلامی بر اقتصاد مقاومتی تاکید دارند.

عباسی تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری باید برنامه‌ای برای سال 98 ارائه دهند که امکان عملیاتی شدن آن در طول سال وجود داشته باشد و دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی نیز صرفا به این برنامه‌ها اکتفا نکند.

انتهای پیام/68020/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول