اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تقی زاده: 600 برنامه در هفته جوان برگزار می‌شود

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌شرقی گفت: در هفته جوان 600 برنامه در نظر گرفته شده است که بخشی توسط ادارات ورزش و جوانان برگزار می‌شود.

تقی زاده: 600 برنامه در هفته جوان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، امیر تقی‌زاده در کنفرانس خبری ‌ هفته جوان از سوی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی گفت: برنامه‌های هفته جوان صبح روز 28 فروردین با دیدار جوانان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه محبوب تبریز آغاز می‌شود و عصر همان روز جشنواره معرفی جوان نمونه برگزار می‌شود.

وی گفت: تمامی برنامه‌های هفته جوان آذربایجان‌شرقی با محوریت کمک به هموطنان سیل زده برگزار خواهد شد و در تمامی برنامه‌ها و  رویداد‌های هفته جوان، جمع‌آوری کمک‌های مردمی و برنامه‌های گلریزان برای هموطنان سیل‌زده در نظر گرفته شده است.

تقی زاده گفت: برنامه‌های هفته جوان در تمامی 21 شهر استان آذربایجان شرقی برگزار شده و 600 برنامه در هفته جوان در سطح استان برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی گفت: به مناسبت هفته جوان، پنجمین جشنواره سرباز جوان نمونه استان آذربایجان‌شرقی هم برگزار می‌شود که در این جشنواره بعد از بررسی صورت گرفته بین سربازان استان، 30 نفر به عنوان سرباز نمونه معرفی و در پایگاه دوم شکاری تبریز از آنها تجلیل خواهد شد.

به گفته تقی‌زاده روز اول هفته جوان "جوان ایرانی، روحیه انقلابی و احساس مسوولیت"، روز دوم "‌جوان ایرانی، خانواده پایدار و سبک زندگی صحیح"، روز سوم "‌جوان ایرانی، امیدوار به آینده و معتقد به اصل ما می توانیم"، روز چهارم "‌روز ایرانی، عزت ملی، سربلندی ایران و ایرانی"، روز پنجم "‌جوان ایرانی، پرانگیزه، پرنشاط و سلام"، روز ششم "‌جوان ایرانی، پایداری ایرانی، ابتکار ایرانی"، روز هفتم "جوان ایرانی، شعور معنوی، مهدویت و ظهور" نامگذری شده است.

هفته جوان از 26 اردیبهشت آغاز شده و تا اول اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/30/60017

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول