اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

بررسی دوباره طرح اصلاح خطوط حمل و نقل زنجان به دستور استاندار

شهردار زنجان گفت: طبق دستور استاندار باید طی یک هفته یا 10 روز آینده نشست‌های تخصصی و تکمیلی طرح اصلاح خطوط حمل و نقل عمومی برگزار و جوانب مختلف و نحوه اجرای آن بررسی شود.

بررسی دوباره طرح اصلاح خطوط حمل و نقل زنجان به دستور استاندار

مسیح‌الله معصومی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: مجموعه شهرداری تقریبا نزدیک به یک سال است که با مشاوران و متخصصان مختلف در این زمینه کار کرده است و به عقیده ما بهترین راهکار با توجه به امکانات موجود اصلاح خطوط حمل و نقل عمومی است.

شهردار زنجان از مصمم بودن مجموعه شهری برای اجرای طرح خبر داد و افزود: علاوه بر این برای اجرای طرح، همه مصوبات قانونی لازم را اخذ کرده‌ایم و مجموعه مدیریت شهری به این وفاق و همدلی رسیده‌ایم که تقویت حمل و نقل عمومی باید در دستور کار قرار گیرد.

وی تصریح کرد: برای اینکه نشان دهیم که نگاه شهرداری این نیست که بین این ارگان و مردم حائلی وجود دارد از همین رو طبق دستور استاندار زنجان، با حضور متخصصان طرح اصلاح خطوط حمل و نقل عمومی بار دیگر بازبینی خواهد شد که شاید در این جلسه نقطه نظراتی بیاید که درست‌تر از طرح شهرداری باشد.

معصومی با بیان اینکه طبق دستور استاندار باید طی یک هفته یا 10 روز آینده نشست‌های تخصصی و تکمیلی برگزار و جوانب مختلف و نحوه اجرای آن بررسی شود، گفت: پس از جمع‌بندی نظرات جلسه مشترک با متخصصان طرح، اجرای آن را خواهیم داشت اما بنایی بر توقف و تعطیلی طرح مورد نظر نداریم.

*بررسی دغدغه‌های مردم وظیفه مسؤولان است

شهردار زنجان با اشاره به اینکه بررسی دغدغه‌های مردم وظیفه مسؤولان است، اضافه کرد: پس از برگزاری نشست زمان اجرای طرح مشخص خواهد شد.

وی با بیان اینکه برای اجرای طرح یک سری مقدماتی فراهم شده است که از جمله آن عقد قرارداد با رانندگان اتوبوس بوده است، تصریح کرد: در این راستا یک خرید خدمتی از اتوبوس‌ها انجام شده و بر اساس قرارداد رانندگان اتوبوس طبق زمان‌بندی و برنامه شهرداری تردد خواهند کرد.

معصومی همچنین به طراحی بحث نرم‌افزاری طرح در مرکز کنترل ترافیک اشاره کرد و گفت: در پارک‌سوارها و ایستگاه‌های اتوبوس خط‌کشی‌ها و نصب تابلوها انجام شده است.

شهردار زنجان تصریح کرد: درباره خط ویژه نیز تلاش شده است که کمترین هزینه را داشته باشیم.

معصومی با بیان اینکه ما بنا نداریم که وسط خیابان را دیوار بکشیم، گفت: قطعا از لوازمی استفاده خواهد شد که کم هزینه و به سادگی قابلیت جابه‌جایی را داشته باشند.

وی در توضیح اجرای این طرح گفت: در خیابان سعدی یک خط رفت و برگشت اتوبوس وجود دارد که در سمت شرق خیابان سعدی است، یعنی آن خطی که در خیابان سعدی داریم و عرض آن چهار متر است به 6 متر افزایش پیدا می‌کند.

معصومی با اشاره به اینکه شهرداری با عوارض مردمی اداره می‌شود و قطعا هدف از اجرای طرح‌های مختلف از سوی شهرداری هم کسب رضایت شهروندان است، گفت: بنده این اطمینان را به کسبه و اهالی معترض به طرح می‌دهم که اجرای این طرح به مردم ضربه نخواهد زد، چرا که ماه‌ها برای آن کارشناسی شده است و ما منافع عمومی را برای اجرای طرح آن در نظر گرفته‌ایم.

انتهای پیام/73004/ق40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول