اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

یوسفی:‌ دوست داریم ماشین سازی بهترین نتایج را بگیرد/استقلال هنوز هم شانس قهرمانی دارد

هافبک تیم ماشین سازی تبریز گفت:‌استقلال تیم محبوب من بوده اما الان در ماشین سازی بازی می کنم و دوست دارم بهترین عملکرد را برای تیمم داشته باشم.

یوسفی:‌ دوست داریم ماشین سازی بهترین نتایج را بگیرد/استقلال هنوز هم شانس قهرمانی دارد

محسن یوسفی در گفت‌وگو خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص شرایط ماشین سازی گفت: تیم ما در میانه جدول قرار دارد. خطر سقوط ما را تهدید نمی کند و شانس آسیایی شدن هم نداریم، این باعث شده حساسیت بازی‌ها برای ما کمتر باشد اما به هرحال تمام تلاشمان را می‌کنیم که نتیجه بهتری به دست بیاوریم. یک پله هم صعود کنیم، یک پله است. دوست داریم ماشین سازی بهترین نتایج را بگیرد و در جدول شرایط خودش را بهتر کند.

یوسفی در ادامه گفت:‌ فکر می‌کنم تیم ما با حضور رضا مهاجری آن چیزی را که می‌خواسته به دست‌آورده است. ما بیشتر سعی می‌کنیم کیفیت فنی را بالا ببریم. شاید بعضی بازی هایی که نبردیم، حساسیت آن چنانی برای ما نداشته  اما در همه بازی‌ها خیلی دوست داریم که یک فوتبال خیلی خوب را بازی کنیم.  خود آقای مهاجری هم بیشتر نظرش همین است که کیفیت فنی را بالا ببریم تا کسانی که بازی را می‌بینند از دیدن آن لذت ببرند. نتیجه بازی‌ها برای ما مهم است اما بیشتر دوست داریم از لحاظ فنی کیفیت بالایی داشته باشیم.

هافبک ماشین سازی در مورد بازی این هفته مقابل استقلال تهران گفت: استقلال این روزها، روزهای خوبی را سپری می کند. این تیم حتی در دربی هم که باخت به نظرم از لحاظ فنی بهتر از پرسپولیس بود. اما فوتبال همین است. یک توپ تبدیل به گل شد و دربی از نظر نتیجه به نفع پرسپولیس تمام شد اما از نظر فنی استقلال بهتر بود همانطور که مقابل الهلال و سپاهان هم شرایط بهتری داشت. بازی با استقلال، بازی سختی برای ما است. از لحاظ امتیازی هم برای استقلال خیلی حساس است و به همین خاطر فکر می‌کنم بازی خوبی باشد. 

یوسفی در مورد شرایط استقلال در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا گفت:‌ همانطور که گفتم استقلال از لحاظ فنی شرایط خیلی خوبی دارد، باخت در دربی مقداری اوضاع این تیم را خراب کرد، با اینحال شرایط فنی خوب این تیم باعث می شود که هنوز هم شانس قهرمانی باشد. بردن الهلال کار راحت و شانسی نبود. آن‌ها با بردی که مقابل الهلال به دست آوردند شانس صعود دارند اما این گروه آنقدر پیچیده است و آنقدر تیم‌های این گروه قوی هستند که هیچ تیمی به طور کامل شانس صعود ندارد و به بازی های بعدی بستگی دارد.

وی در مورد تقابل با تیم سابقش در این مسابقه گفت:‌ بالاخره استقلال تیم محبوب من بوده و در آن بازی کرده‌ام اما الان در ماشین سازی بازی می کنم و دوست دارم بهترین عملکردم را برای این تیم داشته باشم. تمام تلاشم را می کنم که بتوانم از لحاظ فنی عملکرد خوبی برای ماشین سازی داشته باشم.

این بازیکن در مورد سرنوشت قهرمانی لیگ برتر در فصل جاری گفت:‌ قهرمانی پیچیده شده است. پرسپولیس با باخت تراکتورسازی، شانس خیلی خوبی برای قهرمانی به دست آورد. شکست تراکتورسازی،  پرسپولیس را تا حدی از بقیه مدعیان جدا کرد ولی به هرحال در فوتبال هر اتفاقی ممکن است بیفتد. تیم های مدعی بازی‌هایی دارند که ممکن است تیم‌های پایین تر با یک برد شرایط آن ها را عوض کنند یا بازی های مستقیم دارند مثل بازی تراکتورسازی و پرسپولیس. به هرحال داستان قهرمانی قشنگ شده و باید ببینیم در آینده چه اتفاقی می افتد.

انتهای پیام/ا

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول