اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

پیش‌خرید گندم با قیمت پایین در جهت برهم زدن سیستم اقتصادی کشور

نماینده مردم بوئین‌زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر شعار سال، گفت: از دولت تقاضا دارم حمایت‌های همه‌جانبه از نخبگان اقتصادی و سرمایه‌گذاران داخلی را انجام دهد و مشکلات پیش روی آن‌ها را مرتفع کرده و آن‌ها را از چرخه تولید خارج نکند.

پیش‌خرید گندم با قیمت پایین در جهت برهم زدن سیستم اقتصادی کشور

به گزارش حوزه پارلمانی خبرگزاری فارس به نقل از خانه ملت-خدیجه نقلی: روح‌الله بابایی صالح در نطق میان دستور در جلسه علنی فروردین ماه گفت: با سلام و درود به مردم شریف ایران اسلامی و مردم فرهیخته استان قزوین، علی‌الخصوص حوزه انتخابیه بنده بویین‌زهرا، آوج و تمامی روستاهای منطقه، اعیاد شعبانیه را ولادت با سعادت امام حسین (ع) روز پاسدار را به پاسداران انقلاب اسلامی تبریک می‌گویم.

وی افزود: ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل (ع) روز جانباز را به مقام معظم رهبری؛ بزرگ جانباز انقلاب و تمامی جانبازان و ولادت با سعادت امام سجاد (ع) و حضرت علی‌اکبر(ع) روز جوان را محضر جوانان ایران اسلامی و همچنین ولادت با سعادت امام عصر امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف را به سربازان گمنام را تبریک عرض می‌کنم.

نماینده مردم بوئین‌زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدام آمریکا در قرار دادن نام سپاه پاسداران در لیست گروه‌های تروریستی، مطرح کرد: اقدام نابخردانه ترامپ در قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست تروریست‌ها با توجه به جایگاه مردمی و اسلامی سپاه، نشان از عمق کینه آن‌ها است و شکست آن‌ها در مقابل سپاه پاسداران و اراده ملت ایران اسلامی است.

بابایی ادامه داد: آمریکا، صهیونیسم و بعضی کشورهای ذلیل منطقه بدانند همه مردم ایران پاسدار هستند، پاسدار ارزش‌ها، پاسدار انقلاب، پاسدار حریم ولایت، پاسدار خون شهدا، پاسدار مسلمانان و مظلومان عالم در هر نقطه از جهان هستند.

وی با اشاره به سیل اخیر در کشور مطرح کرد: از همه تلاش گران، خدمتگزاران و زحمت کشان در مناطق آسیب‌دیده استان‌های گلستان، مازندران، فارس، لرستان، خوزستان و سایر مناطق سیل‌زده و دستگاه‌های امدادی، گروه‌های مسلح، سپاه، ارتش، نیروی انتظامی و به‌ویژه از مردم خوب و نیکوکار ایران، همچنین در استان قزوین و حوزه انتخابیه بوئین‌زهرا و آوج قدردانی می‌کنم و از تمامی کسانی که در مهار سیلاب تلاش کردند، تقدیر و تشکر می‌کنم.

این نماینده مردم در مجلس دهم ضمن اشاره به تذکر مقام معظم رهبری مبنی بر لایروبی رودخانه‌ها، آبخوانداری و آبخیزداری، مطرح کرد: از دولت، تقاضای ارائه نظام جامع مقابله با سیلاب را دارم. آقای روحانی؛ علاوه بر رسیدگی فوری بر مناطق سیل‌زده، مناطق دیگری هم که در استان‌های مختلف آسیب دیده‌اند؛ در استان‌ها سیلاب مهار شده مانند استان‌های قزوین، زنجان، همدان و سایر استان‌ها و خسارت‌های زیادی به مزارع و کشاورزان، دامداران وارد شده است اقدام کرده و فراموش نشود.

وی تأکید کرد: آقای رئیس‌جمهور؛ در خصوص اعمال مدرک تحصیلی فرهنگیان چرا هیچ‌گونه اقدامی صورت نگرفته است؟ مگر جز این است که درمانگاه تمام دردهای جامعه، آموزش و پرورش است. معلمان با چه امیدی بر سر کلاس‌ها حاضر شوند؟

نماینده مردم بوئین‌زهرا و آوج در مجلس خاطرنشان کرد: آقای بطحایی وزیر آموزش و پرورش؛ با توجه به نزدیکی هفته معلم و وعده‌های داده شده حضرتعالی و سازمان برنامه بودجه؛ چرا مطالبات فرهنگیان پرداخت نشده است.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به سوءاستفاده برخی از افراد در زیرمجموعه آتیه صبا، ادامه داد: آقای شریعتمداری؛ وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛ هشدار می‌دهم؛ از چپاول حق و حقوق بازنشستگان در زیرمجموعه صندوق‌های بازنشستگی، ازجمله شرکت آپادانا سرام که بدهی آن حدود ۱۴۰۰ میلیارد تومان است، جلوگیری نمایید.

بابایی با اشاره به وضعیت راه‌های استان مطرح کرد: آقای اسلامی وزیر راه شهرسازی؛ با توجه به مکاتبات و تذکرات مبنی بر تقاضای اعتبار برای تکمیل پروژه بزرگراه خلیج‌فارس حدفاصل بویین‌زهرا - ساوه که متأسفانه در ایام نوروز بیشترین تلفات و کشته‌های جاده‌ای داشته است؛ همچنین مسیر چهار بانده آوج به رزن که هر دو این پروژه ملی است و زیر نظر وزارت راه و شهرسازی ساخته شده است؛ اقدام کنید.

این نماینده مردم در مجلس دهم با تأکید بر پیش‌خرید گندم از گندمکاران توسط سودجویان هشدار داد: پیش‌خرید گندم با قیمت ۲ هزار و ۴۰۰ تومان بر سر زمین‌های کشاورزی، با همدستی سودجویان و عوامل خارجی در جهت برهم زدن سیستم اقتصادی کشور صورت می‌گیرد؛ به وزیر جهاد کشاورزی و وزیر اطلاعات تذکر می‌دهم و یادآور می‌شوم؛ از این اقدام جلوگیری کنید.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس با تأکید بر فرمان حکومتی مقام معظم رهبری که به عنوان شعار سال رونق تولید را متذکر شدند، تصریح کرد: از دولت تقاضا دارم حمایت‌های همه‌جانبه از نخبگان اقتصادی و سرمایه‌گذاران داخلی را انجام دهند و مشکلات پیش روی آن‌ها را مرتفع کرده و آن‌ها را از چرخه تولید با این مشکلات و موانع موجود خارج نکند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول