اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

ارتش خادم ملت و گوش به فرمان رهبری است

فرمانده تیپ 216 زرهی زنجان با اشاره به اینکه ارتش خادم ملت و گوش به فرمان رهبری است، گفت: ارتش جمهوری اسلامی در 40 سال گذشته فعالیت‌های بسیاری در پاسداری از کشور انجام داده است.

ارتش خادم ملت و گوش به فرمان رهبری است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، امیر سرتیپ علی مظهری ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان زنجان اظهار کرد: با پیام تاریخی امام راحل، 29 فروردین به عنوان روز ارتش نام‌گذاری شده است.

فرمانده تیپ 216 زرهی زنجان با بیان اینکه همین پیام امام خمینی(ره) موجب شد تا ارتش با اقتدار بیشتری به مقابله با توطئه‎های دشمنان بپردازد، گفت: ارتش جمهوری اسلامی در 40 سال گذشته فعالیت‌های بسیاری در پاسداری از کشور انجام داده است.

وی اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با گروهک‌ها 2 هزار شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده است.

امیر مظهری با بیان اینکه در دفاع مقدس نیز 48 هزار شهید، از سوی ارتش جمهوری اسلامی تقدیم نظام و انقلاب شده است، افزود: در حال حاضر سلاح و تجهیزات ارتش در داخل کشور تولید و نیازی به کشورهای بیگانه نداریم.

فرمانده تیپ 216 زرهی زنجان با بیان اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با اقتدار و قدرت تمام در سایه رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری در اوج آمادگی دفاعی و رزمی هستند، اضافه کرد: این امر موجب شد تا 6 ابرقدرت جهان در مقابل ایران زانو بزنند.

وی با اشاره به اینکه در سیل اخیر نیز ارتش حضور فعال داشته و مشغول خدمت‌رسانی است، بیان کرد: الان تیپ‌های ارتش جمهوری اسلامی در مناطق سیل‌زده کشور آماده خدمت‌رسانی هستند.

امیر مظهری با بیان اینکه همه پرسنل آماده خدمت‌رسانی هستند و هر زمان که مقام معظم رهبری امر کنند ما آماده جانفشانی هستیم، گفت: در همین راستا از نیروهای ارتش زنجان در مناطق سیل‌زده حضور پیدا می‌کنند.

به گزارش فارس، ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در 107 عملیات آفندی، 48 عملیات پدافندی و تقدیم 48 هزار شهید، 169 هزار جانباز و 7 هزار آزاده برگ زرینی به افتخارات خود افزوده است.

29 فروردین، مصادف با روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و بزرگداشت حماسه‌آفرینی‌های دلاور مردان نیروی زمینی ارتش نام‌گذاری شده است.

ارتش جمهوری اسلامی ایران در همان نخستین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی، به ندای آسمانی رهبر انقلاب لبیک گفت و در نتیجه هم صدا و همراه با امت در براندازی نهایی رژیم ستم شاهی به ستیز بی امان با دشمنان داخلی و خارجی انقلاب برخاست.

انتهای پیام/73005/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول