اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

میرتاج‌الدینی: باید برای سردار سلیمانی در سازمان ملل نشان مبارزه با تروریسم می‌دادند

نماینده اسبق مردم تبریز ضمن تاکید بر اینکه اگر ارزش‌ها در جهان حاکم بود باید برای سردار سلیمانی در مجمع عمومی سازمان ملل نشان برتر مبارزه با تروریسم می‌دادند، گفت: آمریکایی‌ها از این به بعد چگونه می‌خواهند با یگان‌های دریایی سپاه برای عبور از تنگه هرمز هماهنگی داشته باشند در حالی که آن را تروریست اعلام کرده‌اند.

میرتاج‌الدینی: باید برای سردار سلیمانی در سازمان ملل نشان مبارزه با تروریسم می‌دادند

حجت‌الاسلام سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی نماینده اسبق مردم تبریز در مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، با بیان اینکه تروریست خواندن سپاه یکی از اقدامات زورگویانه آمریکا برای راضی کردن نتانیاهو و رژیم صهیونیستی بود، اظهار داشت: این اقدام اثری برای مردم و سپاه ما ندارد بلکه این تصمیم احمقانه باعث شد که ملت ما مصمم‌تر شوند و همه مردم ایران از نهاد مقدس و انقلابی سپاه حمایت کنند.

وی افزود:‌ نظرسنجی‌های شبکه بی‌بی‌سی هم نشان داد که 90 درصد مردم با این تصمیم آمریکا مخالف هستند.

میرتاج‌الدینی با بیان اینکه این از عجایب روزگار است که به فرموده رهبر انقلاب جای جلاد و شهید عوض می‌شود، گفت : سپاه از نیروهای نظامی انقلابی است که بیشترین مقابله را با تروریست‌ها کرده و اگر سپاه نبود اصلا داعش نه تنها در منطقه بلکه مشکل جهانی شده بود.

معاون اسبق پارلمانی رئیس‌جمهور با تاکید بر اینکه جهان مدیون اقدام سپاه در مقابله با تروریسم است، تصریح کرد: متاسفانه ارزش‌ها در جهان وارونه شده و بر قدرت‌ها حاکم شده‌اند و در حالی که سپاه بیشترین مبازه را با تروریسم‌ کرده ابرقدرت‌های مستکبر آن را گروه تروریستی اعلام می‌کنند و این خلاف تمام ارزش‌های انسانی در جهان است.

وی ضمن تاکید بر اینکه اگر ارزش‌ها در جهان حاکم بود باید برای سردار سلیمانی در مجمع عمومی سازمان ملل نشان برتر مبارزه با تروریسم می‌دادند نه اینکه پمپئو او را یک تروریست اعلام کند، اظهار داشت: اگر اقدامات سردار سلیمانی نبود الان اروپا درگیر تروریست‌های داعش بود و سپاه و شخصیت‌هایی مثل سردار سلیمانی به همه جهانیان در مبارزه با  تروریسم خدمت کردند.

حجت‌الاسلام میرتاج‌الدینی افزود: بازتاب این مسئله در داخل کشور موجب انسجام کشور ما شد و مردم بیش از پیش به قدر و منزلت سپاه پی بردند و حمایت‌شان را از آن بیشتر کردند.

نماینده اسبق مردم تبریز با اشاره به اثرات منطقه‌ای مصوبه آمریکا علیه سپاه گفت: اثرات این مصوبه در منطقه این بود که آمریکایی‌ها بیشترین ضربه را از آن خواهند دید و دیگر آن روند گذشته را نخواهند داشت. سؤالی که پیش می‌آید این است که از این به بعد چگونه می‌خواهند با یگان‌های دریایی سپاه برای عبور از تنگه هرمز هماهنگی مخابراتی داشته باشند در حالی که سپاه را تروریست اعلام کرده‌اند.

میرتاج‌الدینی در پایان تاکید کرد: آمریکا با این مصوبه هم مشکلات خود را در منطقه بیشتر کرد و هم آبروی خود را در جهان برد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول