اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

«نت‌فلیکس» اولین سریال انیمیشن آفریقایی را می‌سازد

کمپانی «نت‌فلیکس» اولین سریال انیمیشنی آفریقایی را با عنوان «تیم شماره ۴ ماما کِی» می‌سازد.

«نت‌فلیکس» اولین سریال انیمیشن آفریقایی را می‌سازد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از وِرایِتی، کمپانی «نت‌فلیکس» اولین سریال انیمیشنی آفریقایی را با عنوان «تیم شماره ۴ ماما کِی» توسط استودیوی انیمیشن عنوان‌دار آفریقای جنوبی «تریجرفیش» با همکاری کمپانی «بریتیش کیدز» می‌سازد.

این سریال انیمیشن داستان چهار دختر نوجوان را روایت می‌کند که در زمان آینده لوزاکای زامبیا زندگی می‌کنند و توسط یک عامل سرّی برای نجات جهان به خدمت گرفته می‌شوند.

این فیلم توسط نویسنده زامبیایی «مالنگا مولندما» نوشته شده است که در سال ۲۰۱۵ یکی از هشت برنده «تریجرفیش استوری لَب» که برای کشف استعداد پان‌‌اَفریکن به پشتوانه استودیو انیمیشن کِیپ‌تاون و کمپانی بزرگ والت‌دیزنی، برگزار و انتخاب شده بودند. طراحی این سریال توسط هنرمند کامرونی «ملکولم ووپ» انجام گرفته است.

طی دهه‌های گذشته «تریجرفیش» به عنوان یکی از قطب‌های صنعت انیمیشن در آفریقای جنوبی تبدیل شد. «ماجراهای زامبزیا» در سال ۲۰۱۲ و «خومبا» در سال ۲۰۱۳ دو فیلم محصول این کمپانی هستند که به عنوان دو فیلم از پنج فیلم پرفروش‌ تاریخ سینمای آفریقای جنوبی ثبت شده‌اند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول