اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

آمادگی جوانان سرباز برای دفاع از نظام و ایجاد امنیت و آرامش

جانشین معاون هماهنگ‌کننده ناجا گفت: جوانان ما ثابت کردند که همانند جوانان نسل انقلاب، نسل دفاع مقدس و جوانان مدافع حرم در جهت دفاع از نظام، انقلاب و ایجاد امنیت و آرامش آمادگی دارند.

آمادگی جوانان سرباز برای دفاع از نظام و ایجاد امنیت و آرامش

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، یازدهمین جشنواره حضرت علی اکبر(ع) با عنوان «جوان سرباز» با حضور سربازان منتخب از نیروهای مسلح در ستاد فرماندهی نیروهای انتظامی برگزار شد. 

سردار محسن فتحی‌زاده جانشین معاون هماهنگ‌کننده ناجا در این همایش با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: جوانان عزیز ما امروز ثابت کردند که همانند جوانان نسل انقلاب که نقش موثری در پیروزی انقلاب داشتند، همانند جوانان نسل دفاع مقدس که پیروزی و سرافرازی را برای ملت به وجود‌ آوردند و مانند جوانان مدافع حرم که ریشه انحراف و استکبار در منطقه را خشکاندند، در جهت دفاع از نظام، انقلاب،‌ امنیت و آرامش در خدمتگزاری آماده‌اند. 

وی اظهار داشت:‌ سربازان عزیز مظهر نشاط و امید بوده و لبریز از عشق و محبت به دین، کشور و مردم کشور خود هستند؛ سرباز نگهبان دین و پاسدار شرف و حرمت قانون است. 

سردار فتحی‌زاده گفت: برای همه فرماندهان نیروهای مسلح، جایگاه سرباز جایگاه ارزشمندی است و حسب تدابیر مقام معظم رهبری وظیفه داریم در جهت اعتلای خدمت سربازی،‌ ارتقای کارایی و بهره‌مندی مؤثر تلاش کنیم؛ همه فرماندهان و مدیران تلاش و همت‌مان بر این است که محیط سربازی را مملو از شادابی و نشاط و خوشایندسازی برای جوانان کنیم. 

وی افزود: محیط سربازی به گونه‌ای باید باشد که هم نیروهای مسلح از وجود سربازان بهره‌مند شوند و هم سربازان عزیز در دوران خدمت خود از فرصت‌های پیش رو استفاده کرده و رشد و ارتقاء پیدا کنند. 

جانشین معاون هماهنگ‌کننده ناجا گفت: یازدهمین جشنواره حضرت علی اکبر(ع) فرصتی است برای بازنگری در اقدامات صورت گرفته و ارزیابی وضعیت موجود و قدردانی از سربازان و جوانان عزیز که خودشان را در عرصه سربازی نشان داده‌اند. 

وی خاطرنشان کرد: در این جشنواره که امسال به میزبانی ناجا برگزار شده است در 10 محور از عزیزان جوان تجلیل خواهد شد؛‌ همچنین تجلیل از 8 خانواده شهید سرباز، 34 سرباز نمونه، 13 فرمانده و 5 رده برتر یگانی از دیگر مراسم تقدیر و تجلیل یازدهمین جشنواره حضرت علی‌اکبر(ع) است. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول