اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

کشف جسد دو زن در محدوده شهر دلوار

سردار واعظی صبح امروز در جمع خبرنگاران از کشف دو جسد در محدوده شهر دلوار از توابع شهرستان تنگستان خبر داد.

کشف جسد دو زن در محدوده شهر دلوار

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سردار خلیل واعظی صبح امروز در جمع خبرنگاران از کشف دو جسد در محدوده شهر دلوار از توابع شهرستان تنگستان خبر داد و اظهار داشت:  دو جسد در محدوده شهر دلوار از توابع شهرستان تنگستان و جاده‌های اطراف کشف شد که این دو جسد هیچ ارتباطی با همدیگر نداشته، کاملا اتفاقی این دو حادثه بصورت همزمان در محدودهای ذکر شده رخ داده است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر افزود: هویت هر دو جسد بلافاصله بوسیله پلیس  شناسایی و کشف شد و ضمن اطلاع به خانواده آنها موارد لازم در اختیار خانواده‌ها قرار گرفت.

وی بیان داشت: یکی از خانم‌هایی که جسدش کشف شد خوشبختانه دارای علایم حیاتی است که در یکی از مراکز درمانی تحت مداوا و مراقبت‌های پزشکی می‌باشد و خانم دومی که جسدش کشف شد متاسفانه فوت کرده است.
واعظی اظهار داشت: علت هر دو حادثه غیر امنیتی است و کارآگاهان کشف جرم پلیس آگاهی در حال بررسی‌های تخصصی هستند و به محض تکمیل تحقیقات در صورت لزوم اطلاع رسانی خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر ضمن تشکر از همکاری و همراهی مردم و به ویژه رسانه‌ها با پلیس استان گفت: از گمانه زنی‌های غیر دقیق و انتشار شایعات غیر واقعی در این زمینه خودداری شود.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول