اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

نوری: این سه امتیاز حیاتی بود/ قائدی این گل را به فال نیک بگیرد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال، گفت: این پیروزی بسیار حیاتی بود و استقلال توانست ضمن ادامه حضور در جمع مدعیان شرایطش را در جدول بهبود ببخشد.

نوری: این سه امتیاز حیاتی بود/ قائدی این گل را به فال نیک بگیرد

محمد نوری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد پیروزی استقلال مقابل ماشین‌سازی تبریز گفت: نیمه اول این بازی خیلی چنگی به دل نمی‌زد در کل بازی روانی نبود و شاید این مسئله به خاطر فشردگی بازی‌ها و خستگی بازیکنان تیم است. اما خدا را شکر استقلال توانست به روند خود ادامه دهد و در این بازی هم به پیروزی برسد.

وی افزود: بازی خوب ماشین‌سازی هم در این دیدار قابل توجه بود ماشین‌سازی بسیار خوب بازی کرد و آنها ضد فوتبال نکردند. در نیمه دوم با توجه به تعویض‌هایی که شفر انجام داد بازی استقلال تغییر و تحول پیدا کرد و با آمدن مهدی قائدی جنب و جوش بازیکنان بیشتر شد. قائدی از فرصتی که در اختیارش بود به خوبی استفاده کرد  توانست گلزنی کند. 

پیشکسوت استقلال در ادامه تأکید کرد: در مجموع اعضای استقلال بسیار خسته بودند و در خط میانی این تیم آن جنگندگی همیشه نبود این فشردگی خیلی روی بازیکنان تأثیر گذاشته است بازیکنان باید انرژی خود را تقسیم کنند و تا پایان به این رقابت ادامه دهد.این امتیازات در هفته‌های پایانی خیلی به درد تیم می‌خورد.

وی در مورد رقابت مدعیان در صدر جدول عنوان کرد: پرسپولیس کار سختی دارد و در دو بازی بعدی باید با تراکتورسازی و سپاهان دیدار کند تنها بازی خیلی دشوار استقلال هفته آینده است که مقابل پدیده برگزار می‌شود امتیازات هفته‌های پایانی بسیار حیاتی است چرا که باعث می‌شود تیم‌ها در جمع مدعیان باقی بمانند. باز هم می‌گویم استقلال امروز شادابی همیشه را نداشت اما این سه امتیاز بسیار مهم بود و باعث شد تیم به جمع مدعیان بماند. استقلال باید حتماً در دیدار هفته آینده هم برنده شود تا بتواند ضمن رقابت برای قهرمانی در لیگ امسال حداقل سوم شود.

پیشکسوت استقلال در مورد بازی قائدی و گلی که به ثمر رساند، گفت: به اعتقاد شخصی من قائدی بازیکن بسیار خوبی است  این گل توانست به او کمک کند تا بعد از حواشی اخیر شرایط بهتری پیدا کند. او بازیکن بسیار خوب و جوانی است که متأسفانه اشتباهات زیادی دارد. امیدوارم قائدی از اشتباهاتش درس بگیرد و حواشی را کنار بگذارد. قائدی باید بداند هرچه حاشیه نداشته باشد می‌تواند کار را بهتر ادامه دهد او بازیکن آینده‌داری است خوشبختانه شفر هم با او پدرانه برخورد کرد و این بازی می‌تواند در آینده او تأثیر بگذارد و قائدی روند روبه‌رشدی را در پیش بگیرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول