اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

ارتش تحرکات دشمن را در منطقه رصد می‌کند

فرمانده گروه ۲۲ توپخانه ارتش در شهرضا گفت: همه تحرکات دشمنان در منطقه، زیر نظر سربازان ایرانی در این نیرو قرار دارد.

ارتش تحرکات دشمن را در منطقه رصد می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، شهرام میناپور پیش از ظهر امروز در مراسم رژه روز ارتش با بیان این‌که دشمنان دیگر امکان تجاوز نظامی به ایران را ندارند، اظهار داشت: امروز به دلیل توان بالای بازدارندگی ارتش، هیچ نیروی خارجی توان مقابله با آن را ندارد و همه تحرکات دشمنان در منطقه، زیر نظر سربازان ایرانی در این نیرو قرار دارد.

فرمانده گروه 22 توپخانه ارتش در شهرضا با بیان این‌که نیروهای مسلح اجازه تعدی دشمن به کشور را نمی‌دهند، گفت: دشمنان در صورت کوچک‌ترین فکر تجاوز به کشور پاسخ کوبنده‌ای دریافت خواهند کرد.

وی با اشاره به این‌که ولایتمداری و اطاعت از فرمانده کل قوا مهمترین ویژگی نیروهای ارتش است، افزود: در طول این 40 سال ارتش همواره در کنار ولایت فقیه و مردم و برای پاسداری از تمامیت ارضی و استقلال کشور و نظام بوده است.

میناپور با تأکید بر این‌که رشادت‌های رزمندگان در 8 سال دفاع مقدس به دشمنان فهماند که هرگز نمی‌توانند اهداف خود را با زبان زور و اجبار به ملت ایران تحمیل کنند، تصریح کرد: ارتش در دوران دفاع مقدس نقش تأثیرگذار و ارزنده‌ای داشت.

فرمانده گروه 22 توپخانه ارتش در شهرضا با بیان این‌که دشمنان انقلاب به این نتیجه رسیده‌اند که امکان رویارویی نظامی با نیروهای مسلح توانمند کشورمان را ندارند، بیان کرد: استقرار امنیت همه جانبه از دستاوردهای نیروهای مسلح است.

وی با بیان این‌که قوای مسلح جمهوری اسلامی ایران در حال حاضر در بهترین وضعیت و آمادگی کامل قرار دارند، عنوان کرد: امروز ارتش جمهوری اسلامی و نیروهای مسلح با تجربیاتی که از 8 سال دفاع مقدس دارند، در اوج اقتدار و آمادگی قرار دارند.

 میناپور با اشاره به این‌که ارتش و نیروهای مسلح برای مقابله با هرگونه تهدیدی علیه نظام اسلامی و کیان کشور آماده هستند، ادامه داد: ارتش مردمی با اقتدار در کنار سپاه و سایر نیروها با افتخار و اقتدار با سربلندی در دفاع از کشور آماده است.

اعمال تحریم‌ها نشانه قدرت نظامی و سیاسی کشور است

علی‌اصغر رفیعی‌نژاد در ادامه این مراسم با بیان این‌که 29 فروردین سالروز حماسه آفرینی فرزندان ارتشی در کنار سایر نیروهای مسلح است، اظهار داشت: این روز نمایانگر پیوند ناگسستنی میان ارتش و سپاه و مردم و رهبری و انقلاب است.

فرماندار شهرضا با بیان این‌که برگزاری رژه اقتدار ارتش سبب ایجاد روحیه امنیت در بین مردم می‌شود، افزود: بدون وجود امنیت، سرمایه‌گذاری اقتصادی غیرممکن و دستیابی به شاخص‌های اقتصاد پیشرو، سخت است.

وی با اشاره به اقدام نابخردانه رئیس جمهور آمریکا علیه سپاه پاسداران گفت: یاوه‌گویی دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی، تأثیری در پایداری و جایگاه آن ندارد و این اشتباه استراتژیک دشمن، سبب تقویت اتحاد و بنیه دفاعی ایران شد.

رفیعی‌نژاد با تأکید بر این‌که سپاه پاسداران در طول تاریخ انقلاب، منشأ خدمات زیادی بوده است گفت: حمایت همه‌جانبه مردم و مسؤولان از سپاه، نشانه محبوبیت این نیروی مردمی است و همه مردم یک سپاهی هستند.

فرماندار شهرضا با بیان این‌که مأموریت نیروهای نظامی ایران در حال حاضر از مرحله بازدارندگی به ایجاد بستری امن برای رونق تولید و رشد اقتصادی ارتقا یافته است، بیان کرد: امروز تاکتیک دشمنان در رویارویی با انقلاب اسلامی از جنگ سخت به مرحله تحریم اقتصادی رسیده است.

وی با اشاره به این‌که اعمال تحریم‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران نشانه قدرت نظامی و سیاسی کشور است، خاطرنشان کرد: در سال رونق تولید ملی می‌توان با رفع نقاط ضعف در اقتصاد ملی به کشوری کاملاً مقاوم در برابر تهدیدها و تحریم‌ها تبدیل شویم.

به گزارش فارس، مراسم رژه روز ارتش در جوار آستان مقدس امامزاده شاهرضا(ع) با حضور مردم، مسؤولان و فرماندهان و نیروهای نظامی و انتظامی در شهرضا برگزار شد.

 در این مراسم یگان‌های نمونه نیروهای مسلح در شهرستان شهرضا توان نظامی و آمادگی دفاعی خود را به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام/63101/م30/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول