اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

پایدار سازی شبکه برق مازندران 22 میلیارد اعتبار نیاز دارد

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران با اشاره به اینکه سیل بیش از 8 میلیارد تومان به شبکه‌های برق مازندران خسارت وارد کرد، گفت: همچنین 22 میلیارد تومان اعتبار برای مقاوم‌سازی شبکه‌های برق نیاز داریم که امیدواریم تا قبل از تابستان شاهد برطرف شدن این مشکلات باشیم و تابستان بدون خاموشی را پشت سر بگذاریم.

پایدار سازی شبکه برق مازندران 22 میلیارد اعتبار نیاز دارد

قاسم شهابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری درباره احتمال خاموشی‌ها اظهار کرد: امسال از لحاظ شبکه در حوزه‌های انتقال و توزیع از وضعیت بهتری برخوردار هستیم اما این موضوع به‌معنای نداشتن مشکل نیست و همچنان باید بحث مدیریت مصرف در سرلوحه امور قرار گیرد.

وی افزود: با توجه به اینکه در حوزه تولید از شرایط خوبی برخوردار هستیم باید با مدیریت و الگوی مصرف برق را به حداقل یا صفر برسانیم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران بیان کرد: امسال شرایط با سال‌های قبل متفاوت است به این معنا که به هر استان سهمیه دادند و در صورتی که مصرف بیشتر شود نسبت به اعمال خاموشی یا قطع اقدام می‌شود؛ هرچه مصرف برق بیشتر شود قطعی یا خاموشی نیز افزایش می‌یابد.

این مسؤول با اشاره به اینکه سیل بیش از 8 میلیارد تومان به شبکه‌های برق مازندران خسارت وارد کرد، تصریح کرد: همچنین 22 میلیارد تومان اعتبار برای مقاوم‌سازی شبکه‌های برق نیاز داریم که امیدواریم تا قبل از تابستان شاهد برطرف شدن این مشکلات باشیم و تابستان بدون خاموشی را پشت سر بگذاریم.

انتهای پیام/86034/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول