اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

اجرای طرح «جهاد همبستگی ملی» در سپاه بقیه‌الله‌(عج) شیراز

فرمانده سپاه ناحیه بقیه‌الله‌(عج) شیراز گفت: طرح جهاد همبستگی ملی به منظور کمک به سیل‌زدگان کشور از سوی ناحیه بقیه‌الله‌(عج) در حال اجرا و عملیاتی شدن است.

اجرای طرح «جهاد همبستگی ملی» در سپاه بقیه‌الله‌(عج) شیراز

سرهنگ پاسدار مجیدعلی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار‌ داشت: در راستای کاستن از درد، رنج و آلام مردم سیل‌زده، طرح «جهاد همبستگی ملی» از سوی سازمان بسیج ابلاغ شده که ناحیه بقیه‌الله(عج) شیراز همگام با دیگر نواحی بسیج  با ارائه و برنامه‌ریزی مدون به استقبال این طرح رفته‌ است.

وی افزود: در این طرح هر مسجد متقبل بازسازی، نوسازی و مرمت یک منزل مسکونی و نیز هر صنف در تامین یک کالای اساسی از طریق بسیج اصناف و مشارکت پایگاه‌های مقاومت، خیران، هیأت امناء مساجد، معتمدان محله‌ها همکاری می‌کند.

کمک 120 میلیون تومانی به سیل‌زدگان

فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز تصریح کرد: در جریان سیل اخیر ناحیه بقیه الله(عج) شیراز کمک‌های قابل توجهی به سیل‌زدگان استان‌های خوزستان، لرستان و گلستان  به ارزش 120 میلیون تومان در قالب موادغذایی، بهداشتی، پتو، البسه و دیگر مایحتاج ضروری کرده‌ است.

علی‌پور بیان داشت: اسکان بیش از 2 هزار و 300 نفر از سیل‌زدگان شیراز با کمک خیران بسیجی در مراکز اسکان، ارائه بیش از 70 هزار وعده غذایی و نیز امدادرسانی به محله‌ها شامل پاکسازی، تخلیه آب، شستشو، تعمیر و تجهیز لوازم خانگی به ارزش 180 میلیون تومان از جمله فعالیت‌های این ناحیه است.

وی  اضافه کرد:  در راستای استقبال کارمندان دستگاه‌های اجرایی از پیشنهاد بسیج ادارات ناحیه بقیه‌الله(عج) شیراز مبنی بر کمک‌های نوعدوستانه  به سیل‌زدگان،  تاکنون  نزدیک به  157 میلیون تومان از حقوق کارمندان داوطلب کسر و به حساب هلال‌احمر واریز شده‌ است.

فرمانده ناحیه بقیه الله(عج) شیراز ابراز داشت: جمع‌آوری و ارسال کمک‌های مردمی به مناطق سیل‌زده از سوی این ناحیه همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول