اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

امام‌جمعه اصفهان: لزوم رعایت حقوق مردم همراه با حقوق حکومت در وزارت اطلاعات

امام‌جمعه اصفهان گفت: در این وزارت اطلاعات کارها همواره باید رنگ خدایی داشته باشد و علاوه بر رعایت حقوق حکومت باید رعایت حقوق مردم نیز مورد توجه قرار گیرد.

امام‌جمعه اصفهان: لزوم رعایت حقوق مردم  همراه با حقوق حکومت در وزارت اطلاعات

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی و فرهنگی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه اصفهان، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد در دیدار مدیرکل و شورای معاونان اداره کل اطلاعات استان اصفهان اظهار داشت: نقش و اهمیت جایگاه وزارت اطلاعات در جمهوری اسلامی بسیار مهم است و امیدواریم اقدامات و فعالیت‌های سربازان گمنام امام‌زمان (عج) در وزارت اطلاعات همواره مورد رضایت و تأیید حضرت حجت قرار گیرد.

امام‌جمعه اصفهان با مهم، دقیق و سنگین دانستن کار اطلاعات و ضرورت پنهان و مخفی بودن اقدامات افزود: در این وزارت‌خانه کارهایتان همواره باید رنگ خدایی داشته باشد و علاوه بر رعایت حقوق حکومت باید رعایت حقوق مردم نیز مورد توجه قرار گیرد.

وی در بخش دیگری از بیانات خود با قرائت فرازهایی از نامه معروف حضرت امیرالمؤمنین (ع) خطاب به مالک اشتر که از آن به عنوان منشور حکومت امیرالمونین (ع) یاد می‌شود به دو ویژگی مهم و اصولی راست‌گویی و وفاداری به حکومت برای صیانت کنندگان از حقوق حاکمیت اسلامی و جامعه اسلامی اشاره و تأکید کرد: این دستور حضرت علی (ع) لازمه حکومت اسلامی است و همچون دوران صدر اسلام و ائمه اطهار (ع) لازم است افرادی صادق و وفادار مراقبت و صیانت کننده از ارکان و سرمایه‌های جامعه اسلامی با هدف سالم‌سازی و خدمت‌رسانی صحیح به آحاد جامعه باشند.

طباطبایی نژاد در پایان به موضوع گزینش در وزارت اطلاعات نیز اشاره کرد و توصیه کرد: وزارت اطلاعات باید دربرگیرندهٔ بهترین‌ها باشد، پایبندی به دین، ولایت‌مداری، انقلابی‌گری، صداقت و راست‌گویی را از ویژگی‌های مهم و اصولی کارمندان این مجموعه دانست.

به گزارش فارس، در ابتدای این دیدار حق‌پرست مدیرکل اطلاعات استان با تبریک ایام و اعیاد ماه شعبانیه و به ویژه مولود نیمهٔ این ماه در سخنانی به اهم فعالیت‌ها و اقدامات اداره اطلاعات استان طی سال گذشته پرداخت.

انتهای پیام/63086/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول