اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران از صعود به لیگ یک جا ماند/ پیروزی تلخ نفت و گاز گچساران در مقابل شهرداری بندرعباس

تیم فوتبال نفت و گاز گچسارن در حالی که شهرداری بندرعباس را در خانه شکست داد لیکن با اختلاف کم از صعود به لیگ یک جا ماند.

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران از صعود به لیگ یک جا ماند/ پیروزی تلخ نفت و گاز گچساران در مقابل شهرداری بندرعباس

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، در هفته بیست و ششم لیگ دسته  دو فوتبال کشور در حالی برگزار شد که تیم فوتبال نفت و گاز گچساران مهمان شهرداری بندر عباس بود.

 براساس این گزارش، این دیدار عصر امروز پنجشنبه در ورزشگاه خلیج فارس شهر بندرعباس برگزار شد که تیم فوتبال نفت و گاز گچساران  موفق به شکست تیم حریف در خانه شد.

 گفتنی است تنها نماینده استان کهگیلویه و بویراحمد در لیگ دو کشور در هفته بیست و ششم در  مقابل شهرداری  بندرعباس  در حالی که با کسب نتیجه 3 بر 2 به پیروزی دست یافت اما با اختلاف کم از صعود جا ماند.

تیم نفت و گاز گچساران  تنها 3 امتیاز با تیم صدرنشین و 2 امتیاز با تیم صعود کرده به مرحله پلی اف اختلاف داشت.

 در ادامه این گزارش تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در هفته بیست و پنجم در مقابل شهرداری فومن با کسب نتیجه 3 برصفر به پیروزی، در هفته بیست و چهارم لیگ دسته دو فوتبال کشور، تیم نفت گچساران به مصاف بعثت کرمانشاه رفت که در این دیدار با کسب  با نتیجه 3 بر 1  رقیب خود را در خانه شکست داد.

 در هفته بیست سوم  تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در مقابل آرمان گهر سیرجان با کسب نتیجه  ۳ بر یک به پیروزی، در هفته بیست و دوم در مقابل مس شهر بابک با نتیجه مساوی یک بر یک، در هفته بیست و یکم  در مقابل خیبر خرم‌آباد  با پیروزی نفت و گاز و با کسب نتیجه 4 بر صفر به پایان رسید.

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در هفته بیستم در مقابل نیروی زمینی تهران با یک گل زده، در هفته هجدهم تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در مقابل  شهدای بابلسر با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید و در هفته هفدهم که میزبان تیم پاس همدان بود با نتیجه تساوی  یک بر یک به پایان رسید.

 در هفته شانزدهم در مقابل پرسپولیس گناوه به تساوی بدون گل رسید و در هفته پانزدهم مصاف نفت و گاز گچساران و استقلال رامشیر با نتیجه تساوی به پایان رسید  و در هفته چهاردهم نفت و گاز گچساران در مقابل نفت امیدیه با کسب نتیجه ٢ بر ١  به برتری رسید.

 به گزارش  فارس، تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با انجام 24 بازی، 11 برد، 8 مساوی،  5 باخت، 30 گل زده، 19 گل خورده  و با تفاضل 11 گل و با کسب 41 امتیاز در رده چهارم جدول لیگ دسته دو فوتبال کشور قرار گرفت.

 در لیگ دسته دو فوتبال کشور  تیم آرمان گهر سیرجان با کسب 44 امتیاز و قهرمانی در این گروه به طور مستقیم به لیگ دسته اول فوتبال کشور راه یافت.
تیم نیروی زمینی تهران با کسب 43 امتیاز مقام دوم به مرحله پلی اف راه یافت و تیم پاس همدان  با کسب 41 امتیاز  در رده سوم جدول قرار گرفت.

 لازم به ذکر است،نفت و گاز گچساران در فصل 1397-1398 با تیم‌های جهاد نصر سیرجان، استقلال رامشیر، پاس همدان، بعثت کرمانشاه، نیروی زمینی تهران، خیبر خرم آباد، شهدای بابلسر، نفت امیدیه، شهرداری فومن، پرسپولیس گناوه، شهرداری بندرعباس و صبای قم در گروه دوم رقابت‌ها قرار دارد.

 انتهای پیام/82031

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول