اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

کمک به تحقق شعار سال یک وظیفه همگانی است

امام جمعه زنجان گفت: کمک به تحقق شعار سال، وظیفه همگانی است و همه باید دست به دست هم داده و ضمن رونق تولید مانع قاچاق به کشور شویم

کمک به تحقق شعار سال یک وظیفه همگانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله علی خاتمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر زنجان با تبریک فرارسیدن نیمه شعبان اظهار کرد: مدعیان دروغین حقوق بشر در حالی معترض به رفتارهای سایر کشورها هستند که در کشور و شهر خود حقوق بشر را رعایت نمی‌کنند. 

 نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به روز مستضعفان ادامه داد: راهبرد رهبر انقلاب و مقام معظم رهبری در ارتباط با نجات مستضعفین یکی انقلاب، دیگری ایجاد هسته‌های مقاومت در گوشه‌های مختلف جهان و تشکیل حزب جهانی مستضعفان است. 

وی با اشاره به تلاش استکبار جهانی برای نابودی انقلاب اسلامی بیان کرد: این کشورها از هر طریقی برای از بین بردن این انقلاب تلاش کردند که در وهله نخست توجه خداوند و دیگری هدایت‌های مقام  معظم رهبری مانع تحقق این هدف شد. 

آیت‌الله خاتمی امنیت را مرهون تلاش نیروهای نظامی و انتظامی خواند و گفت: در این میان نقش سربازان گمنام که در سکوت فعالیت می‌کنند، بسیار مؤثر است. 

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به چشم بیدار خوانده شدن سربازان گمنام تاکید کرد: این افراد بسیاری از توطئه‌های دشمنان را در سکوت خنثی می‌کنند. 

وی با اشاره به اینکه بنا به گفته‌های مقام معظم رهبری هم‌اکنون در میدان جنگ قرار داریم، تصریح کرد: وظیفه کنونی ما شناخت دشمنان و دوستان و اطلاع از نقشه دشمنان و عدم غفلت از دشمنان است. 

آیت‌الله خاتمی با اشاره به در پیش بودن سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: این نیروها همواره در صف نخست خدمت قرار دارند. 

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به تنگ شدن عرصه برای جولان آمریکا و ستمگران در منطقه، بیان کرد: همین موضوع موجب خشم آمریکا از این نیروها شده تا این گروه همیشه خادم مردم، توسط دشمنان در لیست تروریست‌ها قرا  گیرد. 

آیت‌الله خاتمی با اشاره به شعار سال بیان کرد: تحقق این شعار وظیفه همگانی است که همه باید دست به دست هم داده و ضمن رونق تولید مانع قاچاق به کشور شد. 

نماینده ولی فقیه در استان زنجان به افزایش کیفیت و وجود رابطه منطقی بین کالا و قیمت‌ها اشاره کرد و  افزود: باید نظارت‌ها بر بازارها نیز ادامه داشته و افزایش یابد. 

وی با اشاره به اینکه پیامبران از سوی خداوند برای زندگی انسان‌ها برنامه آورده‌اند، افزود: این اقدامات برای دعوت مردم به قسط، عدل و ... انجام شده است. 

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه شیرین‌ترین هدیه برای بشریت آرامش و آسایش جامعه است، گفت: این موضوع از طریق برقراری عدالت در جامعه میسر می‌شود. 

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به ویژگی‌های فرد منتظر عنوان کرد: منتظر کسی است که امام خود را شناخته، هدف او را بشناسد و آمادگی خود را برای رسیدن به این هدف آماده کند.

انتهای پیام/73004/ق40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول