اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

سربازان گمنام امام زمان(عج) نقش کلیدی در امنیت کشور دارند

امام جمعه چالدران گفت: به طور معمول سربازان گمنام امام زمان(عج) با کسب و پرورش اطلاعات خارجی، حفاظت اطلاعات و عملیات‌های ضد تروریسم در زمینه امنیت نقش کلیدی را دارند.

سربازان گمنام امام زمان(عج) نقش کلیدی در امنیت کشور دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حجت‌الاسلام ناصر آقایی در خطبه‌های نماز جمعه امروز ضمن تبریک فرارسیدن نیمه شعبان ،میلاد باسعادت یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج) و همچنین آغاز هفته سربازان گمنام امام زمان به محضر مقام معظم رهبری و مردم ایران، اظهار کرد: شب نیمه شعبان بسیار پرفضیلت است و در باب فضیلت شب نیمه شعبان روایات مختلفی از ائمه معصوم (ع) ذکر شده است.

وی افزود: شب نیمه شعبان از چنان اهمیتی برخوردار است که هم‌ردیف و هم‌پای شب‌های قدر قرار دارد و از این موقعیت می‌توان همانند شب‌های قدر ماه مبارک رمضان برای کسب خیرات و برکات معنوی بهره برد و نهایت تلاش را برای کسب فیض داشت.

امام جمعه چالدران بیان کرد: این شب، شب بسیار مبارکی است و از جمله اعمالی که در این شب بسیار ثواب دارد غسل، احیا به نماز، دعا و استغفار، زیارت امام حسین(ع) و خواندن دعای کمیل هستند که باعث آمرزش گناهان می‌شوند.

 وی با اشاره به نقش همکاران و همراهان سربازان گمنام امام زمان (عج) بیان کرد: به طور معمول سربازان گمنام امام زمان(عج) با کسب و پرورش اطلاعات خارجی، حفاظت اطلاعات و عملیات‌های ضد تروریسم در زمینه امنیت نقش کلیدی را دارند و همچنین تا به امروز چندین توطئه‌‌ای که دشمن برای آسیب زدن به کشور تدارک دیده بود را خنثی کرده و بی‌نتیجه گذاشتند.

آقایی با اشاره به تبیین رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با شرکت کنندگان مسابقات قرآن کریم، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند که امت اسلامی اکنون بر سر دوراهی عمل کردن به قرآن و یا ایستادن در برابر تعالیم قرآنی قرار دارد، راهی که امت اسلامی را به تبعیت از قرآن دعوت می‌کند همانند دوران بعثت حضرت رسول اکرم (ص) راهی خالی از خطر و بدون سختی نیست.

وی تصریح کرد: برای عمل کردن به دستورات قرآن، باید در برابر طاغوت ایستاد، جان‌فشانی کرد، سختی کشید و باید فشار اقتصادی و محاصره همه‌جانبه را پشت سر گذاشت و این مسیر پیروزی است.

انتهای پیام/۶۱۰۳۰/ پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول