اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

امام‌جمعه شهرضا: نیروهای مسلح، حصاری امن برای ملت هستند

امام جمعه شهرضا گفت: یروهای مسلح در منطق اسلام و جمهوری اسلامی حصارهایی امن برای ملت هستند، نیروهای مسلح در زمان جنگ در مقابل تهاجم دشمن با برنامه ایستادگی کردند.

امام‌جمعه شهرضا: نیروهای مسلح، حصاری امن برای ملت هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، سیف‌الله یعقوبی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرضا با اشاره به ولادت امام زمان(عج) اظهار داشت: در ایام ولادت امام زمان(عج) علما، گویندگان مذهبی، دانشمندان و ائمه جماعت فرهنگ مهدویت را برای مردم بیان کنید، حفظ این اعتقادات برای آینده زندگی بسیار مؤثر است.

امام‌جمعه شهرضا با بیان این‌که منتظران واقعی کسانی هستند که دوست‌دار اهل بیت و ولایت فقیه باشند، افزود: امروز که تشویش اذهان وجود دارد و دشمن شبهه‌افکنی می‌کند و در سایت‌ها و فضای مجازی و رسانه‌های خود برای کوبیدن اعتقادات مردم تلاش می‌کند، باید بسیار آگاه و هوشیار باشیم.

وی با اشاره به نامگذاری ولادت امام زمان(عج) به نام سربازان گمنام امام زمان(عج) بیان کرد: یکی از نهادهای خدوم و خاموش که تمام ساعات شبانه‌روز به گوش است برای خدمت به مردم، مرزبانی و حفاظت از همه نیروهای نظامی و انقلابی سربازان گمنام هستند.

یعقوبی با بیان این‌که سربازان گمنام امام زمان(عج) زحمات فراوان متحمل شده و در پشت صحنه، امنیت نظام را بدون نام و نشان فراهم می‌کنند، بیان کرد: امام(ره) فرمودند، از افتخارات جمهوری اسلامی این است که افراد متدین، متعهد و شخصیت‌های روحانی در چنین وزارت‌خانه‌ای هستند، سربازان گمنام تمام هستی خود را فدا می‌کنند و نام و نشانی نمی‌خواهند.

امام‌جمعه شهرضا با بیان این‌که به فرموده امام راحل سربازان گمنام امام زمان(عج) سبب سرافرازی امت اسلامی هستند، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند، وزارت اطلاعات تاکنون خالص و سالم باقی مانده و این خیلی مهم است.

وی با بیان این‌که رهبر معظم انقلاب فرمودند، جنگ واقعی امروز جنگ اطلاعاتی است، خاطرنشان کرد: زمانی دشمن جنگ نظامی مانند 8 سال دفاع مقدس را راه می‌اندازد و در زمانی دیگر جنگ فرهنگی ایجاد می‌کند که در تمام دانش‌آموزان و دانشجویان و نوباوگان ما در پوشش، سخن‌شان و رفتارشان اثر می‌گذارد.

یعقوبی با اشاره به جنگ اطلاعاتی دشمن عنوان کرد: باید مواظب باشیم دشمن درصدد تخلیه اطلاعاتی است بعضی از حرف‌ها اسرار است و باید آن را حفظ کنیم و در همه جا آن را بازگو نکنیم.

امام‌جمعه شهرضا با بیان این‌که 29 فروردین روز ارتش و روز اقتدار است، ادامه داد: امروز دشمن این را می‌داند که از نظر اقتدار، ارتش ما قوی است به دلیل این‌که ارتش ما مؤمن است وقتی هدف را می‌بیند و دشمن را می‌شناسد ایمانش به او می‌گوید شلیک کن، او طالب شهادت است و این شهادت‌طلبی در نیروهای سپاه، بسیج و نیروی انتظامی هم وجود دارد.

وی با بیان این‌که دشمن امروز عربده‌کشی و سپاه را یک گروه تروریست معرفی می‌کند، اضافه کرد: ارتش و سپاه برای حفظ انقلاب و نظام دست در دست هم می‌دهند، دشمن می‌خواست تفرقه ایجاد کند اما وحدت ایجاد شد و همه لباس سپاه پوشیدند و حمایت کردند و رهبر معظم انقلاب فرمودند، چه زیبا جلوه کرد که ارتش خودش را در کنار سپاه نشان داد.

یعقوبی با بیان این‌که رهبر معظم انقلاب فرمودند، دشمن به دنبال بر هم زدن آرامش مردم از طریق مضطرب نشان دادن نیروهای مسلح است، بیان کرد: نیروهای مسلح از مظاهر و عناصر قدرت ملی است اما در بسیاری از کشورها نیروهای مسلح عنصر اقتدار دیکتاتورها و در برخورد با ملت‌ها هستند، همچنان که امروز نمونه‌های آن را در شنبه‌های فرانسه قابل مشاهده است ارتش در مقابل ملت، اما ارتش می‌گوید ارتش فدای ملت و ملت می‌گوید ملت فدای ارتش.

امام‌جمعه شهرضا تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند، نیروهای مسلح در منطق اسلام و جمهوری اسلامی حصارهایی امن برای ملت هستند، نیروهای مسلح در زمان جنگ در مقابل تهاجم دشمن با برنامه ایستادگی کردند.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با بیان این‌که دشمنی‌های استکبار جهانی، آمریکا و صهیونیست در منطقه برای براندازی نظام است، خاطرنشان کرد: حرف آن‌ها براندازی و عوض کردن چهره نظام، ایده و هدف نظام و ادعاهایی که امام و امروز مقام معظم رهبری داشته و دارند، است.

یعقوبی ادامه داد: دشمن می‌گوید حلقه‌های تحریم را روز به روز بیشتر می‌کنیم تا مردم در فشار قرار بگیرند و روزی دست‌هایشان را بلند بکنند و بگویند ارتباط و مذاکره با آمریکا است که ما را نجات می‌دهند اما به آن‌ها می‌گوییم هیهات منه ذله.

انتهای پیام/63101/هـ30/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول