اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

متلاشی شدن باند سارقان در شهرستان زرندیه

فرمانده انتظامی شهرستان زرندیه گفت: اعضای باند سرقت احشام كه در شهرستان‌های قم، کاشان، محلات، دلیجان و ساوه فعاليت داشتند،‌ در عمليات پليس زرنديه شناسايی و دستگير و از مخفيگاه آنان 57 رأس دام سرقتی كشف شد.

متلاشی شدن باند سارقان در شهرستان زرندیه

محمدرضا روشندل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت احشام در روستاهای شهرستان، شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: سرانجام پس پایان پذیرفتن تحقیقات میدانی و نامحسوس کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان، سرنخ‌هایی از اعضای یک باند سرقت به دست آمد و پس از شناسایی مخفیگاه اعضای این باند در عملیاتی هر 5 نفر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان زرندیه با اشاره به کشف 57 رأس احشام از مخفیگاه سارقان گفت: با توجه به اسناد و مدارک به دست آمده مشخص شد که سارقان در شهرستان‌های قم، کاشان، محلات، دلیجان و ساوه فعالیت داشته‌اند که تحقیقات تکمیلی از آنان همچنان ادامه دارد.

روشندل خاطرنشان کرد: در این عملیات 4 دستگاه خودرو نیز که سارقان از آن‌ها در حمل و نقل احشام سرقتی استفاده می‌کردند، توقیف شد.

وی با اشاره به تحویل احشام سرقتی کشف شده به مالباختگان اظهار داشت: کوتاهی در استفاده از وسایل حفاظتی در نگهداری از احشام و نیز اعتماد بیش از حد به افراد ناشناس از عواملی است که بستر‌ساز وقوع سرقت از دامداری‌ها است و لازم است تا دامداران عزیز همواره برای پیشگیری از سرقت، توصیه‌های پلیس را مورد توجه قرار دهند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول