اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

در شورای برنامه‌ریزی و توسعه آذربایجان‎شرقی چه مسایلی مطرح شد؟

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‎ریزی آذربایجان‎شرقی به تشریح عملکرد شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان در سال 97 پرداخت و گفت: در سال گذشته 11 جلسه شورای برنامه‎یزی و توسعه استان را برگزار کردیم.

در شورای برنامه‌ریزی و توسعه آذربایجان‎شرقی چه مسایلی مطرح شد؟

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، داود بهبودی عصر امروز در اولین جلسه شورای برنامه‎ریزی و توسعه استان در سال 98 اظهار کرد: طبق برنامه‎ریزی‎های صورت گرفته بایستی در هر ماه یک جلسه شورا را برگزار می‎کردیم که به دلیل جابجایی‎های مدیریتی یک جلسه عقب بودیم و به طور میانگین هر 33 روز یک جلسه داشتیم.

وی افزود: از تعداد  23 عضو اصلی شورای برنامه‎ریزی استان به طور متوسط 17 عضو حاضر و 6 عضو غایب هستند و از 31 عضو فرعی دعوت شده در هر جلسه 20 عضو حاضر و 8 عضو غایب بوده‌اند.

بهبودی اذعان داشت: از لحاظ موضوعات مطروحه در 6 محور اصلی، از 46 دستور جلسه با 135 موضوع، 26 درصد مربوط به توزیع اعتبارات، 11.5 درصد برنامه‌ریزی، 47 درصد در مورد کارگروه‌ها، 10 درصد هماهنگی، یک درصد پیگیری و ... را تشکیل می‎دادند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‎ریزی آذربایجان‎شرقی مهمترین موضوعات طرح شده در جلسات شورای برنامه‌ریزی را سند راهبردی آمایش استان، سند تدبیر توسعه استان، برنامه جامع بازآفرینی شهری و برنامه جامع سلامت استان عنوان کرد.

وی از اعضای شورای برنامه‎ریزی و توسعه استان درخواست کرد در سال جاری تمام صورتجلسات را به موقع به دبیرخانه ارسال کنند تا پیگیری‌های مورد نیاز در اسرع وقت انجام گیرد.

بهبودی همچنین به توضیح اجمالی عملکرد هر یک از کارگروه‎های تخصصی شورای برنامه‌ریزی استان پرداخت.

انتهای پیام/60026

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول