اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

معنای انتظار واقعی تلاش برای تحقق اهداف حکومت امام زمان (عج) و زندگی هدفمند است

رئیس آموزش‌وپرورش ابرکوه گفت: اگر ما منتظر واقعی هستیم باید در راه تحقق اهداف امام زمان (عج) تلاش کنیم؛ لذا اگر وضعیت امروز مورد رضایت ما نیست، ناشی از عدم تلاش خودِ ما است.

معنای انتظار واقعی تلاش برای تحقق اهداف حکومت امام زمان (عج) و زندگی هدفمند است

به گزارش خبرگزاری فارس از ابرکوه، عصر امروز مراسم جشن دانش‌آموزی میلاد امام عصر (عج) ویژه دانش آموزان آموزشگاه شهید بهشتی با حضور امام‌جمعه و رئیس اداره آموزش‌وپرورش، در محل بیت العباس (ع) برگزار شد.

 

 در ابتدای این مراسم ناصر جهانی مدیر آموزشگاه مذکور، ضمن تبریک عید نیمه شعبان و خیرمقدم گویی به والدین دانش آموزان، به ارائه گزارشی از عملکرد آموزشگاه و همچنین اهداف این مجموعه در مسیر پیشرفت، رشد و تعالی علمی و تربیتی دانش آموزان، بیان کرد.

 

سپس حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی امام‌جمعه ابرکوه، اظهار کرد: هدف از برگزاری عید نیمه شعبان آشنایی بیشتر با فرهنگ مهدویت و انتظار برای عموم مردم و جامعه و برای دانش آموزان تمرین مسؤولیت پذیری، فرمان‌برداری و ولایت است؛ چراکه دوران دانش آموزان و نوجوانان و نسل امروز به ظهور نزدیک‌تر است.

 

در ادامه رئیس اداره آموزش‌وپرورش ابرکوه، اذعان کرد: متأسفانه برداشت غلطی که در اعتقادات ما وجود دارد، انتظار برای ظهور یک منجی بدون انجام هیچ‌گونه تلاشی از سوی افراد جامعه است. اگر ما منتظر واقعی هستیم باید در راه تحقق اهداف امام زمان (عج) تلاش کنیم و زندگی هدفمند داشته باشیم.

محمدعلی کریمی ادامه داد: اگر ما بخواهیم جامعه‌ای سالم، مدرن، پیشرفته و برخوردار داشته باشیم، باید با تلاش و کوشش چنین جامعه‌ای را بسازیم. لذا اگر امروز در زمینه اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و ... به وضعیتی دچار هستیم که مورد رضایت ما نیست، ناشی از سکون و بی‌تحرکی خود ما است.

کریمی با تأکید بر اینکه فردای این جامعه را دانش آموزان رقم خواهند زد، افزود: اگر در زندگی هدف داشته باشید و برای رسیدن به آن تلاش کنید و در این راستا دنیای خود را آباد کنید، قطعاً توفیقاتی برای شما و جامعه و حتی آخرت شما حاصل خواهد شد.

گفتنی است در خاتمه این مراسم از دانش آموزان برتر در حوزه علمی، فرهنگی، ورزشی و مقام آوران آزمون‌های علمی و المپیادهای مختلف، با اهداء هدایای تجلیل شد.

 

انتهای پیام/90027

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول