اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

وزیر ارشاد: سینمای ایران تحریم‌پذیر نیست

وزیر ارشاد در واکنش به تلاش‌های سازمان‌یافته برای حضور نیافتن مهمانان خارجی در سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر تأکید کرد: با توطئه‌ها و تحریم‌ها، نتوانستند پل ارتباط سینمای ایران با سینمای جهان را واژگون کنند. سینمای ایران، تحریم‌پذیر نیست.

وزیر ارشاد: سینمای ایران تحریم‌پذیر نیست

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، سیدرضا میرکریمی دبیر سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر هفته گذشته در نشست خبری این رویداد به تحریم‌های ظالمانه و بدون توجیه منطقی آمریکا اشاره کرد و گفت: این تحریم‌ها حوزه فرهنگ را هم نشانه رفته است و برای جذب فیلم، خرید بلیت برای مهمانان، مرسولات پستی و... با مشکلاتی مواجه شدیم که قبلا تجربه نکرده بودیم.

او ادامه داد: امسال یک حرکت سازمان یافته هم تلاش داشت مهمانان ما را از حضور در سی و هفتمین دوره جشنواره جهانی فیلم فجر منصرف کند، اما خوشبختانه این تلاش‌ها چندان اثربخش نبود و بعد از جشنواره بیشتر درباره آن صحبت می‌کنم.

حال وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بدون اشاره به این موضوع نوشته است: جشنواره جهانی فیلم فجر، پل ارتباط سینمای ایران با سینمای جهان است. با حدود ۲۵۰ میهمان و برنامه‌های متنوع، فرصت تبادل تجربه، دانش، بازار و فناوری سینمایی.

سیدعباس صالحی تأکید کرده است: با توطئه‌ها و تحریم‌ها، نتوانستند این پل را واژگون کنند. سینمای ایران، تحریم‌پذیر نیست.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول