اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

تبدیل زنجان از گردشگری عبوری به گردشگری اقامتی اولویت استانی است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با اشاره اینکه تبدیل زنجان از گردشگری عبوری به گردشگری اقامتی اولویت استانی است گفت: این امر موجب افزایش درآمد از محل گردشگری خواهد شد.

تبدیل زنجان از گردشگری عبوری به گردشگری اقامتی اولویت استانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، خدابخش مرادی نافچی ظهر امروز در حاشیه برگزاری جشنواره غذای اکو در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امسال پنجمین سال برگزاری جشنواره غذای اکو است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با بیان اینکه برگزاری این جشنواره گامی در راستای نشاط اجتماعی است، تصریح کرد: جشنواره غذای اکو یادآور سنت‌های کهن ایرانیان است.

وی با اشاره به اینکه برگزاری جشنواره غذا به گسترش فرهنگ بومی کشورها کمک می‌کند، افزود: تنوع در غذا یکی از مؤلفه‌های جذب گردشگر است و با توجه به تنوع غذایی که در کشور داریم در این زمینه ظرفیت خوبی وجود دارد.

مرادی نافچی همچنین به حضور سفرا و نمایندگان کشورهای مختلف در این جشنواره اشاره کرد و گفت: طبق بازدیدی که داشتیم، رضایت‌مندی مردم نیز مطلوب بوده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با اشاره به اینکه از سیاست‌های استانی است این که از گردشگری عبوری به سمت گردشگری اقامتی برویم، گفت: این امر موجب افزایش درآمد از محل گردشگری و همچنین حضور مهمانان داخلی و خارجی و فراهم ساختن زمینه توجه سرمایه‌گذاران گردشگری خواهد شد.

به گزارش فارس، در پنجمین جشنواره بین المللی غذای اکو – جاده ابریشم، بیش از 20 کشور در پنجمین جشنواره بین‌المللی غذا شرکت کرده‌اند.

این آشپزها علاوه بر آشپز بودن، سفیران فرهنگی هستند که پیام صلح و دوستی را به کشورهایشان می‌رسانند. شرکت‌کنندگان آشپزی این جشنواره در 18 غرفه هنر دست مردمان کشورشان را به نمایش گذاشته‌اند.

انتهای پیام/73005/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول