اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

تذکر به رئیس‌جمهور درباره لزوم تسریع در پرداخت اضافه حقوق کارگران در سال ۹۸

نماینده مردم اهر در تذکری به رئیس‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌جمهور‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ عنوان کرد خواهشمند است دستور فرمایید با توجه به گرانی‌های اخیر افزایش حقوق سال ۹۸ در مورد کارگران، کارکنان و بازنشستگان سریعا عملی شود.

تذکر به رئیس‌جمهور درباره لزوم تسریع در پرداخت اضافه حقوق کارگران در سال ۹۸

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور در نشست علنی امروز مجلس (دوشنبه ۲ اردیبهشت ۹۸) توسط اکبر رنجبرزاده عضو هیأت رئیسه مجلس قرائت شد که این تذکرات به شرح زیر است:

خدیجه ربیعی،‌علی اصغر یوسف نژاد و ناهید تاج‌الدین نمایندگان بروجن، ساری و اصفهان در تذکری به وزیر آموزش و پرورش خواستار تسریع در پرداخت مطالبات فرهنگیان شدند.

ناهید تاج‌الدین نماینده مردم اصفهان در تذکری به وزرای اقتصاد و صنعت خواستار جلوگیری از واگذاری شرکت سرمایه‌گذاری صنایع شیمیایی ایران شد.

حسینعلی حاجی دلیگانی، علی اصغر یوسف نژاد و اکبر رنجبرزاده نمایندگان شاهین‌شهر، ساری و اسدآباد در تذکری به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی عنوان کردند که پوشش بیمه زنان خانه‌دار و قالیباف جهت حمایت از زنان به عنوان رکن خانواده و توسعه صنایع دستی و جامعه زنان یک ضرورت است.

نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد در تذکری به وزیر ارتباطات عنوان کرد که جناب آقای جهرمی در نشست اخیر اجلاس جهانی سران درباره جامعه اطلاعاتی از انجام تلاش‌های موفقیت‌آمیز وزارت ارتباطات برای اجرای سند ۲۰۳۰ در ایران خبر داده‌اید. چرا این وزارتخانه خلاف نظر رهبر معظم انقلاب و دولت مبنی بر دستور توقف اجرای سند ۲۰۳۰ عمل می‌کند؟

بیت‌الله عبداللهی نماینده مردم اهر در تذکری به رئیس‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌جمهور‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ عنوان کرد که خواهشمند است دستور فرمایید با توجه به گرانی‌های اخیر افزایش حقوق سال ۹۸ در مورد کارگران، کارکنان و بازنشستگان سریعا عملی شود.

محمد قمی نماینده مردم پاکدشت در تذکری به رئیس‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌جمهور‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ خواستار جلوگیری از تبعیض‌های ناروا و رعایت عدالت در کشور شد و در تذکری به وزیر صنعت خواستار جلوگیری از تعطیلی واحدهای صنعتی و افزایش بیکاری شد و در تذکری به وزیر آموزش و پرورش خواستار تعیین تکلیف معلمین قراردادی و شرکتی و پرداخت معوقات معلمین شد.

جبار کوچکی‌نژاد نماینده مردم رشت در تذکری به رئیس‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌جمهور‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ عنوان کرد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ که چرا به وضعیت استخدامی نیروهای شاغل در دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌های وابسته رسیدگی نمی‌شود.

سلام امینی و اکبر رنجبرزاده نمایندگان ایلام و اسدآباد به رئیس‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌جمهور‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در رابطه با پایین بودن نرخ خرید تضمینی گندم و تعلل مسئولان در رابطه با جمع‌آوری محصولات کشاورزی تذکر دادند و عنوان کردند که درحالی‌که نرخ جهانی گندم ۲۷۰۰ تومان به ازای هر کیلوگرم است، در ایران این مقدار ۱۷۰۰ تومان پیش‌بینی شده است که ضرورت دارد این میزان به بالای ۲۲۰۰ تومان برسد.

علیرضا رحیمی نماینده مردم تهران در تذکری به وزیر دادگستری ضرورت اقدام قضایی نسبت به سوءاستفاده از نام و تخریب هلال احمر توسط برخی گروه‌ها و اشخاص و ایجاد شائبه علیه کشور در افکار عمومی را متذکر شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول