اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

توزیع بیش از 2200 تن میوه در نوروز 98

رئیس سازمان تعاون روستایی استان قزوین از افزایش 50 درصدی توزیع میوه تعاونی در استان قزوین خبر داد و گفت: در نوروز امسال بیش از 2هزار و 200 تن میوه در استان قزوین توزیع شده است.

توزیع بیش از 2200 تن میوه در نوروز 98

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محمود محمودی در اولین جلسه شورای اداری سازمان تعاون روستایی اظهار کرد: تعاون روستایی باید با فعال کردن شرکت‌های تعاونی در راستای شعار سال قدم بردارد.

این مسؤول با بیان اینکه کشاورزی قبل، حین و بعد از تولید است و تعاونی در قبل و بعد از تولید نقش مهمی دارد، تاکید کرد: تامین و توزیع نهاده‌های دامی و کشاورزی قبل از تولید موجب رونق تولید محصولات کشاورزی و دامی خواهد شد.

رئیس سازمان تعاون روستایی استان قزوین با اشاره به اینکه  نیروی انسانی یک اصل برای اجرای برنامه‌هاست، عنوان کرد: ورود نیروهای جوان و تحصیل‌کرده نویدبخش آینده خوبی است و در حوزه‌های مختلف باید هدف‌گذاری و برنامه مدونی داشته باشیم.

وی تصریح کرد: در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران 3 رکن دولتی، خصوصی و تعاونی برای اقتصاد تعریف شده که باید تلاش کنیم سهم تعاونی‌ها در اقتصاد کشور بیشتر شود در این راستا شرکت های تعاونی روستایی باید در بازار کشاورزی سهم پررنگی داشته باشند.

محمودی افزود: امسال شرایط بازار به طوری بود که استقبال مردم از غرفه های توزیع میوه شب عید بسیار بالا بود و سازمان تعاون روستایی توانست خدمت بزرگی به مردم ارائه دهد.

محمودی خاطرنشان کرد: امسال در دورترین مناطق و حتی در روستاهای بزرگ هم میوه تعاونی توزیع شد به طوری که نسبت به سال گذشته 50 درصد میوه بیشتری در استان توزیع شد.

وی ادامه داد: سال گذشته 1450 تن میوه و امسال بیش از 2200 تن میوه در بین مردم توزیع شد.

رئیس سازمان تعاون روستایی استان قزوین تاکید کرد: هماهنگی با تعاونی‌ها و اتحادیه‌های سراسر کشور به منظور عرضه محصولات کشاورزی غالب منطقه در بازارچه عرضه مستقیم محصولات کشاورزی صورت گیرد تا این محصولات با قیمت مناسب به دست مصرف کننده برسد.

وی در پایان در خصوص خرید های تضمینی و توافقی یادآور شد: تمام مراکز خرید به صورت آنلاین و روزانه سرکشی شود و امسال خرید تضمینی و توافقی همچون سال‌های گذشته به بهترین نحو انجام شود.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول