اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

تحریم نفتی فرصت مناسبی برای استفاده از ظرفیت‌های داخلی است

نایب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تحریم‌های آمریکا برای به صفر رساندن صادرات نفت کشورمان گفت: تحریم نفتی فرصت مناسبی برای استفاده از ظرفیت‌های داخلی به ویژه در بخش کشاورزی و صنایع دستی است.

تحریم نفتی فرصت مناسبی برای استفاده از ظرفیت‌های داخلی است

علی وقفچی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان در واکنش به خبر لغو معافیت‌های چند کشور از خرید نفت کشورمان اظهار کرد: این گونه اقدامات دولتمردان آمریکایی محدود به این کارها نمی‌شود، بلکه آنها همیشه در صدد ضربه زدن به کشورمان هست.

وی با بیان اینکه این گونه اقدامات آمریکایی‌ها فرصت مناسبی برای استفاده از ظرفیت‌های داخلی کشورمان به ویژه در بخش کشاورزی است، گفت: کشورمان زمینه‌ها و ظرفیت‌های خوبی در زمینه صادرات محصولات کشاورزی و صنایع دستی دارد.

نایب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تحریم‌های آمریکا برای به صفر رساندن صادرات نفت کشورمان گفت: تحریم نفتی فرصت مناسبی برای استفاده از ظرفیت‌های داخلی است و باید از این فرصت بهره لازم را ببریم.

وی با محکوم کردن اقدامات دولتمردان آمریکایی در تحریم‌های ظالمانه علیه کشورمان ادامه داد: ملت ایران همیشه در صحنه هستند و این گونه اقدامات هرگز نمی‌تواند آنها را به زانو دربیاورد، بلکه مسئله‌ای که مردم را ناراحت می‌کند تبعیض است.

وقفچی با بیان اینکه مردم ایران اگر بدانند که مسؤولان نیز با همین شرایط در کنار آنها هستند هرگز دست از پشتیبانی دولتمردان بر نمی‌دارند، تصریح کرد: این که در برخی موارد موجب نارضایتی مردم می‌شود بی‌عدالتی و تبعیض از سوی مدیران و مسؤولان است.

انتهای پیام/73002/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول