اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

اختلال در سامانه همراه اول/ مبالغ اضافه دریافت به کاربران بازگردانده می‌شود

صبح امروز مشترکان تلفن همراه پیامکی مبنی بر قطع تلفن همراه با توجه به بدهی دریافت کردند که برخی از این مبالغ بسیار بالا بود که مدیرعامل مخابرات مازندران با تایید این خبر از اختلال پیش آمده عذرخواهی کرده است.

اختلال در سامانه همراه اول/ مبالغ اضافه دریافت به کاربران بازگردانده می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، صبح امروز مشترکان تلفن همراه پیامکی مبنی بر قطع تلفن همراه با توجه به بدهی دریافت کردند که برخی از این مبالغ بسیار بالا بود و برای‌شان سؤالات مختلفی را به وجود آورد و تلفن‌های همراه قطع شد.

برخی از مشترکان که بیشترین کارشان با تلفن همراه است در همان ساعات اولیه نسبت به پرداخت قبوض اقدام کردند اما بعد از دقایقی تلفن‌های همراه وصل شده بود.

از صبح امروز تاکنون شاهد صف‌های طولانی در دفاتر پست بانک مبنی بر مبالغ بالای قبوض تلفن همراه هستیم کاربران نگران هستند چرا که مبالغی که پیامک شده بسیار بالا بود.

مدیرعامل شرکت مخابرات مازندران  با تایید این خبر در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: اختلالی در سامانه همراه اول  ایجاد شد که موجب بروز چنین مشکلاتی شده است.

رسولی علی‌اصغرپور افزود: مشترکانی که نسبت به پرداخت قبوض تلفن همراه اقدام کردند قبض اصلاحی ارسال می‌شود و مبالغ اضافی جز مطالبات‌شان خواهد بود.

وی با اعلام اینکه در حال حاضر نگرانی از بابت قطعی تلفن همراه وجود دارد، گفت: بابت این اختلال به وجود آمده از تمامی کاربران عذرخواهی می‌کنم.

به گزارش فارس، مازندران دارای یک‌میلیون و 800 هزار مشترک تلفن ثابت و 2 میلیون و 400 هزار مشترک تلفن همراه است.

انتهای پیام/86034/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول