اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

فرمانده جدید سپاه مصداقی از مالک‌اشترهای زمان است

امام جمعه شهرستان قشم، فرمانده جدید سپاه پاسداران را مصداقی از مالک‌اشترهای عصر حاضر دانست و گفت: پیشبرد ماموریت‌های محوله در دوره جدید باید با توان و نشاط مضاعف دنبال شود.

فرمانده جدید سپاه مصداقی از مالک‌اشترهای زمان است

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، حجت الاسلام والمسلمین میثم تارم صبح امروز در دیدار جمع پاسداران ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم، اظهار داشت: سردار سرلشکر سلامی فرمانده جدید سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از مصادیق مالک‌اشترهای عصر حاضر است.

وی با بیان اینکه این نهاد در دوره جدید باید با توان و نشاط مضاعف، پیشبرد ماموریت‌های محوله از سوی ولی‌ امر مسلمین جهان را دنبال کند، افزود: فرمانده پیشین این ارگان مقدس نیز تمام توان خود را در یک دهه فرماندهی برای تحقق وظایف به‌کار گرفت و در این مدت هیچ‌گونه کوتاهی از ایشان مشاهده نشد.

امام جمعه شهرستان قشم تصریح کرد: سپاه، نهادی کاملا مردمی است که همچنان تمام ابعاد وجودی آن به جامعه جهانی معرفی نشده و در بزنگاه‌های گوناگون تنها بخشی از کارکردهای مختلف آن تجلی می‌یابد.

حجت‌الاسلام والمسلمین تارم فداکاری، ایثار، بصیرت و ولایتمداری را از بارزترین خصیصه‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برشمرد و ادامه داد: جنگ تحمیلی، دوران سازندگی و اقدامات جهادی سپاه در سیلاب اخیر کشور تنها بخشی ابعاد وجودی این ارگان مقدس را نشان داده است.

وی با تقدیر از حضور سپاهیان قشم در عرصه امدادرسانی به سیل‌زدگان و حمایت از موکب انصارالمهدی(عج)قشم جهت استقرار در این مناطق، اضافه کرد: مشارکت‌های مردمی و خدمات‌رسانی به هم‌وطنان سیل‌زده همچنان به تداوم نیاز دارد.

انتهای پیام/ن/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول