اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  سایر حوزه ها

مردم ایستاده‌اند، مسئولان مراقب باشند پایشان در مقابل آمریکا نلرزد

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس نهم گفت: از بابت ایستادگی مردم در برابر فشار نفتی جدید آمریکا نگرانی وجود ندارد و مهم آن است که مسئولان عقب‌نشینی از خود نشان ندهند.

مردم ایستاده‌اند، مسئولان مراقب باشند پایشان در مقابل آمریکا نلرزد

عباسعلی منصوری نماینده مردم کاشان در مجلس نهم در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به تمدید نشدن معافیت 8 کشور از تحریم خرید نفت ایران توسط آمریکا گفت: جمهوری اسلامی ایران در طول این 40 سال به مرحله‌ای از اقتدار رسیده که اینگونه تحریم‌ها نمی‌تواند بر روی آن مؤثر باشد.

وی با اشاره به اینکه دولت آمریکا قصد دارد اقدامات مکرر تجربه شده را مجددا به بوته آزمایش بسپارد، اظهار داشت: آمریکا در تحریم نفتی ایران موفق نخواهد شد چرا که با کشوری بدون عمق راهبردی و توانایی‌های بالا در حوزه گوناگون اقتصادی و نظامی مواجه نیست.

منصوری با تاکید بر اینکه عمق استراتژیک ایران توانایی مضاعف این کشور در صحنه‌های مختلف می‌دهد، گفت: به علاوه بلوغ مردم ایران در حدی است که شرایط را درک می‌کنند.

وی افزود: ایران در ابعاد امنیتی و دفاعی در سطحی فراتر از تصور آمریکا قرار دارد و مجموعه پارامترها نوید آن را می‌دهد که آمریکا در زمینه فشار به ایران در اجرای سناریوی طراحی شده از سوی موساد و سیا و مترسک‌های خیمه شب‌بازی آمریکا در منطقه مجددا شکست خواهد خورد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم گفت: ما در 40 سال گذشته شرایطی به مراتب بدتر از این را پشت سر گذاشتیم، از این رو از بابت ایستادگی مردم هیچ گونه نگرانی وجود ندارد و مهم آن است که مسئولان در برابر این فشار جدید سستی و عقب‌نشینی از خود نشان ندهند.

وی با یادآوری حضور گسترده مردم در صحنه‌ها و راهپیمایی‌ها اظهار داشت: ما باید بیش از مردم نگران مسئولان از جمله دولت و مجلس باشیم که مبادا پایشان در برابر فشارهای جدید آمریکا در کشور نلرزد.

نماینده ادوار استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی با تصریح بر اینکه مردمی که خود انقلاب کرده‌اند و شهید وجانباز داده‌اند و سختی‌ها را تحمل کرده‌اند در برابر هجمه دشمن می‌ایستند، گفت: امیدواریم اقدام آمریکا در عدم تمدید معافیت 8 کشور از تحریم خرید نفت ایران موجب شود که ما هر چه زودتر به سمت بی‌نیازی از نفت حرکت کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول