اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

پایداری خانواده به واسطه ازدواج سالم

مدیر شبکه بهداشت و درمان قرچک گفت: مهم‌ترین ابعاد ازدواج سالم، بالا بردن امید به زندگی و پایداری خانواده است.

پایداری خانواده به واسطه ازدواج سالم

به گزارش خبرگزاری فارس از قرچک، همایش ازدواج سالم توسط واحد سلامت جوانان، نوجوانان و مدارس شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک، به منظور توسعه برنامه‌های آموزشی پیرامون ازدواج سالم و همچنین اهمیت ازدواج سالم در حفظ سلامت جامعه با حضور مسؤولین محلی برگزار شد.

جواد نوراللهی مدیر شبکه بهداشت و درمان قرچک در این همایش طی سخنانی برگزاری این همایش را در راستای رسالت خطیر وزارت متبوع و ارائه خدمات آموزشی ازدواج به گروه‌های هدف است که منجر به ترویج ازدواج سالم و تشکیل خانواده سالم می‌شود.

وی افزود: مهم‌ترین ابعاد ازدواج سالم،  بالا بردن امید به زندگی و پایداری خانواده است که سلامت جسمانی و روانی را برای افراد به همراه دارد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان قرچک همچنین احساس امنیت بالا و نشاط روحی، رشد عاطفی، افزایش حس مسئولیت‌پذیری، رسیدن به کمال شخصیت به واسطه پدر و مادر شدن را از مهم‌ترین آثار ازدواج بر روی زندگی زن و مرد عنوان کرد.

نوراللهی محورهای اصلی اقدامات دفتر سلامت وزارت بهداشت را بر اساس سیاست‌های ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری برشمرد  و گفت: ارتقا، پویایی، بالندگی جوانان، جمعیت و افزایش نرخ باروری به بیش از سطح جانشینی و رفع موانع ازدواج، فراهم‌سازی تسهیلات، افزایش فرزند آوری و حمایت از زوج‌های جوان را شامل می‌شود.

وی در پایان سخنان خود ابراز امیدواری کرد که با برگزاری این‌گونه همایش‌ها به صورت مستمر بتوانیم آمادگی‌های لازم را برای ازدواج سالم گروه‌های هدف و تغییر نگرش مثبت به امر ازدواج در جوانان فراهم نماییم.

به گزارش فارس، در این همایش در خصوص مباحثی تحت عنوان اهمیت ازدواج سالم در جوانان، اقتصاد و ازدواج  و راه‌های شناخت زوجین و نقش مشاوره در ازدواج، توسط یکی از دکتران حاضر در جلسه مطالب ارزشمندی ارائه شد.

انتهای پیام/67037/پ/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول