اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

4600 سیل‌زده خوزستانی همچنان در اردوگاه‌ها اسکان دارند

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خوزستان گفت: با توجه به عادی شدن شرایط اغلب مناطق سیل‌زده و بازگشت مردم به شهرها و روستاهای خود، تعداد اردوگاه‌ها به 26 عدد کاهش یافت و هم‌اکنون جمعیت حاضر در اردوگاه‌ها 4 هزار و 627 نفر است.

4600 سیل‌زده خوزستانی همچنان در اردوگاه‌ها اسکان دارند

علی خدادادی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خوزستان امشب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز، اظهار کرد: از آغاز امدادرسانی به مردم آسیب‌دیده مناطق سیل‌زده خوزستان ۹۱ اردوگاه اسکان اضطراری برپا شد که با توجه به عادی شدن شرایط مناطق سیل‌زده و برگشت مردم به شهرها و روستاهای خود تعداد اردوگاه‌ها به 26 عدد کاهش یافت.

وی افزود: از ۴ فروردین 152 هزار و 140 نفر در اردوگاه‌های اسکان اضطراری اسکان داده شدند و جمعیت حاضر در اردوگاه‌ها هم‌اکنون 4 هزار و 627 نفر است که همچنان در حال کاهش است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خوزستان عنوان کرد: هم‌اکنون سه اردوگاه در اهواز، دو اردوگاه در باوی، سه اردوگاه در حمیدیه، چهار اردوگاه در شوش، دو اردوگاه در رامهرمز، یک اردوگاه در هویزه، یک اردوگاه در کارون، شش اردوگاه در شادگان و چهار اردوگاه در دشت آزادگان مستقر هستند.

خدادادی با اشاره به سفر دبیرکل جمعیت هلال‌احمر به مناطق سیل‌زده استان خوزستان، اظهار کرد: دبیرکل جمعیت هلال‌احمر از اردوگاه‌های اسکان اضطراری واقع در شهر الهایی اهواز و روستای مگرن شهرستان شوش بازدید کرد.

وی افزود: دستورات جدیدی توسط دبیرکل جمعیت هلال‌احمر در خصوص تداوم و استمرار امدادرسانی در مناطق سیل‌زده و اردوگاه‌های اسکان اضطراری صادر شد.

انتهای پیام/72065/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول