اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

دلارهای نفتی آل سعود در ایجاد تروریسم نقش مهمی دارد

امام جمعه قیدار با اشاره به نقش دلارهای نفتی عربستان در ایجاد ریشه تروریسم در منطقه گفت: با وجود همه این اقدامات واضح است که موجودیت و بقای عربستان به خطر افتاده و ترس و وحشت به خطر افتادن بقا، این رژیم را به انجام کارهای عجولانه‌ای ‌واداشته است.

دلارهای نفتی آل سعود در ایجاد تروریسم نقش مهمی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام علی موسوی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر قیدار به فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع کارگران صنایع مختلف اشاره و اظهار کرد: معظم‌له در دیدار با هزاران نفر از کارگران صنایع مختلف کشور صحبت‌هایی را ایراد فرمودند که باید مد نظر قرار گیرد.

امام جمعه قیدار به جنایات جدید آل سعود اشاره و تصریح کرد: این رژیم در این دوره، هر کاری که در حوزه اقدامات ضد حقوق بشری ممکن بوده، انجام داده است.

وی قتل خاشقجی، جنایت جنگی در یمن، قتل آیت‌الله نمر رهبر شیعیان عربستان به همراه 46 نفر دیگر و اکنون هم قتل وحشیانه 37 نفر را از جمله جنایات آل سعود اعلام کرد و افزود: جنایات این حکام بدون شک با حمایت‌های غرب به ویژه ترامپ انجام شده است.

موسوی با اشاره به نقش دلارهای نفتی عربستان در ایجاد ریشه تروریسم در منطقه افزود: با وجود همه این اقدامات واضح است که موجودیت و بقای عربستان به خطر افتاده و ترس و وحشت به خطر افتادن بقا، این رژیم را به انجام کارهای عجولانه‌ای ‌واداشته و حالت جنون‌آمیز گرفته و از هیچ اقدامی فروگذار‌ نمی‌کند.

*ناکام شدن دشمن در تخریب چهره نیروهای ارزشی در سیل اخیر

وی با اشاره به وقوع سیل در کشور و بهره‌برداری رسانه‌ای دشمن از این اتفاق ادامه داد: دشمن طی سال‌های اخیر با صرف هزینه‌های گزاف سعی در تخریب چهره‌های اجتماعی نیروهای انقلابی روحانیت، حوزه‌های علمیه، بسیج و سپاه و نیروهای ارزشی دارد که وقایع اخیر این تلاش را ناکام گذاشت.

موسوی عیان شدن همبستگی ملی را بعد از وقوع سیل متذکر شد و گفت: همبستگى ملى در مقابله با جنگ همه جانبه دشمن، بعد از این وقایع در واقع احیا شد که باید قدر دانسته شود.

امام جمعه قیدار به انتصاب سردار سرلشگر سلامی به عنوان فرمانده جدید سپاه توسط فرماندهی معظم کل قوا اشاره کرد و گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامى در آغازین روزهای گام دوم انقلاب شاهد خداحافظى یکى از فرماندهان دلاور، ولایى و بسیجى پس از10 سال تلاش و مجاهدت بود.

وی با اشاره به قرار گرفتن در دهه آخر شعبان گفت: با توجه به اینکه این دهه، دهه «تکریم و غباروربى مساجد» نام‌گذارى شده است بنابراین مسلمانان باید برای بهره‌گیری از مساجد به عنوان پایگاه الهی تدارک لازم را ببینند.

موسوی همچنین به ایام پیش رو از جمله روز معلم و روز عقیدتی و سیاسی در سپاه اشاره و تصریح کرد: این ایام با توجه به مؤثر بودن فعالیت‌های افراد فعال در این مشاغل، باید در شأن و منزلت خود گرامی داشته شوند.

انتهای پیام/73004/ق40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول