اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

درخواست شهید امنیت در آخرین پیامک از مادرش چه بود؟

ازجمله آن‌هایی که از همه چیز خود به معنای تمام کلمه می‌گذرند گمنامان امام زمان (عج) هستند که بدون نام و بدون نشان جان خود را فدای امنیت مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران می‌کنند.

درخواست شهید امنیت در آخرین پیامک از مادرش چه بود؟

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، دلبسته به وطن، ناموس و امنیت مردمانت که باشی شیوه جانفشانی در راه حفظ کیان وطن برایت هیچ فرقی ندارد.

یکی در جبهه‌ها، در مرزهای کشور جان می‌دهد، آن یکی برای آنکه جانی‌ها و جنایتکاران با عقبه اتوکشیده خود به ایران مقدس نزدیک نشوند در آنسوی مرزها جانفشانی می‌کند، دیگری حفظ امنیت ملت را برمی‌گزیند و در گمنامی تمام حتی بدون نام و نشان پدری در کسوت سربازی گمنام امام زمان (عج) جانبازی می‌کند و عده‌ای نیز با ورزش، پیشتازی در علم و... سعی در بزرگ داشتن نام این ملک اهورایی دارند.

وطن، وطن است، و هیچ ایرانی اصیلی نمی‌خواهد دامان این مادر عزیزکرده آلوده به ناپاکی‌ها یا گزندهای خس و خاشاک شود، و تا زمانی که دلاورمردان و شیرزنان ایرانی برقرارند این واقعه هیچ گاه رخ نخواهد داد.

ازجمله آن‌هایی که از همه چیز خود به معنای تمام کلمه می‌گذرند گمنامان امام زمان (عج) هستند که بدون نام و بدون نشان جان خود را فدای امنیت مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران می‌کنند.

گروه اجتماعی خبرگزاری فارس شهرکرد، به سراغ یکی از شهدای گمنام امام زمان (عج) در این شهر رفته تا گریزی بر زندگی این فرزند خلف ایران اسلامی بزند که در زیر به اجمال آورده شده است.

زندگینامه شهید مهدی صادقی

شهید صادقی در تاریخ یک مهر 1361 در شهرکرد به دنیا آمد و تحصیلات ابتدایی را تا پایان دوره متوسطه در همین شهر به پایان رسانید.

شهید فعالیت‌های بسیجی خود را از دوره راهنمایی شروع و در دوره متوسطه آموزش‌های تکمیلی را طی کرد سپس به عضویت گردان 101 عاشورای شهرکرد در آمد.

مهدی صادقی علاقه زیادی به ورزش‌های رزمی از جمله تکواندو، جودو، رزم‌آوران و بدنسازی داشت و اعتقاد داشت که امام زمان نیازمند یاران قوی است، به همین دلیل بر سر کلاس‌های بدنسازی، کاراته، جودو، ووشو و... حاضر می‌شد تا جایی که در سن 20 سالگی مربی کاراته شد.

وی دوران خدمت سربازی را در تیپ 44 حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) سپری کرد و پس از پایان خدمت با توجه به مهارتی که در کارهای فنی و نرم‌افزاری کامپیوتر داشت مدتی در شرکت خدماتی پلیس +10 مشغول به کار شد.

 ولی این کار و امثال این کارها نتوانست خواست درونی شهید صادقی که خدمت خالصانه در عرصه‌های سخت برای حفظ نظام و انقلاب بود را برآورده کند تا این که به آرزوی خودش رسید و به استخدام در محل مورد علاقه خود درآمد که این موضوع را نیز از عنایت خداوند و لطف امام حسین (ع) می‌دانست.

خاطرات دوستان شهید

مهدی صادقی ازجمله بانیان تشکیل هیأت عاشقان ولایت شهرکرد بود.

آنچه دوستان و همرزمان شهید مهدی صادقی از رسیدن به وصال معبود در روزهای پایانی عمر وی گفته‌اند خاطرات جالبی هستند که همگی نشان از آگاهی شهید از زمان شهادتش دارد.

شهید به یکی از همرزمان مداحش در کردستان گفته بود که اگر من شهید شوم بر سر جنازه‌ام زیارت عاشورا بخوان.

همچنین یکی از دوستانش که از قضا طلبه بوده و در قم به سر می‌برد نقل می‌کند که شهید به وی گفته بود من به شهادت می‌رسم و برای مراسم هفت من در حرم حضرت معصومه (س) زیارت عاشورا بخوانید.

مهدی یک روز قبل از شهادتش پیامکی فرستاده بود که به مادرش بگویید التماس دعا، مجدداَ چند ساعت بعد پیامی دیگر فرستاده که دعای مادر برایش مستجاب شده است و آخرین پیام را برای برادر بزرگترش ساعت ۵ عصر روز یکشنبه ۵/۷/۱۳۸۸ فرستاده که به مادر بگویید برایم زیاد دعا کند نیاز دارم تا به خواسته‌ام برسم.

زمان و مکان شهادت سرباز گمنام امام زمان (عج)

شهید مهدی صادقی از سربازان گمنام امام زمان (عج) در تاریخ ۵/۷/۱۳۸۸ مصادف با ۸ شوال ۱۴۳۰ برابر با سال روز تخریب قبرستان بقیع به دست وهابیون عربستانی، به دست فرقه ضاله وهابیت در سنندج به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

انتهای پیام/68020/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول