اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

پورموسوی: هیچ شناختی از رقبای‌مان در سن‌پترزبورگ نداریم/ نتیجه‌گیری اولویت آخر ماست

سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان اعلام کرد حضور در تورنمنت بین‌المللی سن‌پترزبورگ باعث می‌شود بازیکنان محک مناسبی بخورند.

پورموسوی: هیچ شناختی از رقبای‌مان در سن‌پترزبورگ نداریم/ نتیجه‌گیری اولویت آخر ماست

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، سید سیروس پورموسوی، گفت: مرحله استعدادیابی تمام شده و 70 درصد از بازیکنان مد نظرمان را انتخاب کرده ایم .از فردا تمرینات خود را با بازیکنان نهایی در مجموعه یزدان آغاز خواهیم کرد تا برنامه های خود را به مرحله اجرا برسانیم.

وی ادامه داد:  در اردوی مرحله اول که از فردا آغاز می شود هدفمان بالا بردن سطح آمادگی جسمانی بازیکنان است .تمرینات دیگری نیز در دستور تمرینی بازیکنان وجود دارد و سعی می کنیم به مرز آمادگی خوبی از لحاظ جسمانی برسیم.

وی در ادامه گفت: قبل از اعزام به تورنمنت بین المللی سن پترزبورگ روسیه، 3 اردو داریم. اردوی اول که از فردا آغاز می شود؛  اردوی دوم از 24 تا 31 اردیبهشت ماه احتمالا در خوزستان و مجددا اول خرداد در تهران اردو خواهیم داشت.

وی در ادامه ابراز کرد:در تورنمنت سن پترزبورگ با تیم های آرژانتین، یونان، ترکیه ایران هم گروه هستیم و با توجه به اینکه تمامی تیم ها مرتبا با تغییر سن مواجه هستند، هیچ شناختی از آنها نداشته و فیلم بازی در اختیارمان نیست. ضمن اینکه بازیکنانی که با خود می بریم برای اولین بار هست که در بازیهای برون مرزی شرکت می کنند.

سر مربی تیم ملی فوتبال جوانان ادامه داد: کسب تجربه مهمترین هدف ما است و نتیجه گیری در اولویت آخر ما محسوب می شود. در اردوهایی که برگزار می کنیم سعی‌مان بر این است تا چند بازی دوستانه داخلی برگزار کنیم تا بازیکنان به هماهنگی تیمی برسند و آماده قابت با رقبای خود در تورنمنت بین المللی شوند.

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول