اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

بارتامئو: هدف ما 3 گانه تاریخی است/ 8 قهرمانی در 11 فصل رکورد است

رئیس باشگاه بارسلونا بعد از قهرمانی در لالیگا به تمجید از بازیکنان پرداخت.

بارتامئو: هدف ما 3 گانه تاریخی است/ 8 قهرمانی در 11 فصل رکورد است

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته در چارچوب هفته سی و پنجم لالیگا در دیداری که بارسا در صورت پیروزی عنوان قهرمانی را کسب می‌کرد،‌از ساعت 23 و15 دقیقه در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف لوانته رفت.

بارسا در حالیکه یک نیمه مسی را در ترکیب نداشت در نیمه دوم  با حضور نابغه آرژانتینی با نتیجه یک بر صفر به پیروزی دست یافت و عنوان قهرمانی فصل 2018/19 لالیگا را به خود اختصاص داد.

بارتامئو، رئیس باشگاه بارسلونا پس از این قهرمانی گفت: این قهرمانی نتیجه کار و تلاش بازیکنان، کادر فنی و حمایت هواداران است. لوانته در این دیدار خوب بازی کرد. پیروزی بزرگی را کسب کردیم و تا ثانیه های پایانی دچار مشکل شده بودیم چون رقیب در تلاش بود تا بازی را به تساوی بکشاند.

وی افزود: در 11 فصل گذشته لالیگا 8 قهرمانی آوردیم و این نشان می دهد که امور در باشگاه خیلی خوب پیش می رود. هدف ما در هر فصل قهرمانی در لالیگا است و به شکل آرامی جشن می گیریم و خود را برای بازی حساس چهارشنبه مقابل لیورپول آماده می کنیم. هدف ما اکنون در 3 گانه تاریخی(لالیگا، جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا) است.

انتهای پیام/س


 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول