اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

اجرای طرح «همای رحمت» در لامرد

رئیس جمعیت هلال‌احمر لامرد از اجرای طرح «همای رحمت» همزمان با ماه رمضان در این شهرستان خبرداد.

اجرای طرح «همای رحمت» در لامرد

محسن بینوا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لامرد، به حضور امدادگران جمعیت هلال‌احمر در مناطق سیل‌زده استان خوزستان اشاره کرد و اظهار داشت: ۲۱ نفر از امدادگران جمعیت هلال‌احمر شهرستان لامرد بر اساس تقسیم‌بندی به همراه تجهیزات موردنیاز در شهرستان‌های شوشتر و شوش استان خوزستان حضور پیدا کردند.

وی افزود: تعدادی از امدادگران جمعیت هلال‌احمر لامرد در انبار هلال‌احمر شهرستان شوشتر و گروه عملیاتی این جمعیت نیز در شهرستان شوش مستقر شدند که در این شهرستان‌ها پراکندگی و روستاهای زیادی وجود داشت.

رئیس جمعیت هلال‌احمر لامرد از اجرای طرح «همای رحمت» همزمان با فرارسیدن ماه رمضان در شهرستان لامرد نیز خبر داد و گفت: مانند سال گذشته طرح همای رحمت در راستای حمایت از نیازمندان در سطح شهرستان لامرد انجام می‌شود.

بینوا خاطرنشان کرد: در سال گذشته با کمک خیرین بااعتباری بالغ‌بر ۴۰۰ میلیون ریال بسته‌های حمایتی غذایی در قالب طرح همای رحمت در میان افراد نیازمند توزیع شد.

وی اضافه کرد: امسال نیز تلاش می‌کنیم با کمک خیرین تا پیش از آغاز ماه رمضان بسته‌های حمایتی غذایی در قالب طرح همای رحمت در میان افراد نیازمند توزیع شود.

انتهای پیام/۷۶۰۱۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول