اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

رژیم سعودی با اعدام دسته‌جمعی 37 فعال مذهبی و اجتماعی برگی دیگر بر سیاهه جنایت‌های خود افزود

حزب موتلفه اسلامی گفت: رژیم مستبد سعودی بار دیگر در اقدامی غیرانسانی با اعدام دسته‌جمعی 37 فعال مذهبی و اجتماعی، برگی دیگر بر سیاهه جنایت‌های خود افزود.

 رژیم سعودی با اعدام دسته‌جمعی 37 فعال مذهبی و اجتماعی  برگی دیگر بر سیاهه جنایت‌های خود افزود

به گزارش حوزه احزاب خبرگزاری فارس، حزب موتلفه اسلامی اعدام دسته‌جمعی 37 فعال مذهبی و اجتماعی توسط آل سعود را محکوم کرد. در بیانیه این حزب آمده است:
با کمال تاسف رژیم مستبد و خون‌ریز سعودی بار دیگر در اقدامی ددمنشانه و غیرانسانی با اعدام دسته‌جمعی 37 فعال مذهبی و اجتماعی، خون جمعی از مسلمانان مبارز را ریخت و برگی دیگر بر سیاهه جنایت‌های خود افزود.
حکام سعودی در پناه سکوت مدعیان حقوق بشر وقیحانه در بلاد مسلمین خونریزی می‌کنند و با دلارهای نفتی سازمان‌ها و مجامع جهانی را وادار به سکوت می‌کنند.
رژیم سعودی از نظر حقوق انسانی و جهانی، مرتکب جنایات و جرایم فراوانی شده است. از جمله تاسیس و حمایت از گروهک‌های تکفیری مثل داعش و گروه‌های تروریستی مشابه آن و نیز کشتار وحشیانه مردم بیگناه یمن و فتنه انگیزی در سوریه و عراق و سایر بلاد و ایجاد تفرقه و اختلاف بین مسلمانان و همدستی با غارتگران سلطه طلب استکبار در غارت ثروت‌های ملی مسلمین.

حزب موتلفه اسلامی این اقدامات سفاکانه و ضد بشری را شدیداً محکوم می‌کند و از همه ملت‌های آزاد و احزاب مستقل جهان می‌خواهد تا به صورت یکپارچه در برابر این ظلم بزرگ مقابله کرده و آنرا محکوم نمایند و از سازمان‌های بین‌المللی که عنوان‌های حقوق بشر و دفاع از آزادی دارند میخواهیم اقدامات جدی در این رابطه را پیگیری کنند.

دنیای اسلام باید مقابل ظلم و فساد این حکام خبیث سعودی بایستد و پرچم عزت اسلام را در مقابل جبهه ظلم و کفر و استکبار برافراشته نگه دارد.»

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول