اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

دومین تیراندازی و قتل طی دو روز در اماکن مذهبی آمریکا

یک فرد مسلح در نزدیکی یک کلیسا در شهر «بالتیمور» آمریکا، حداقل یک نفر را کشت. این دومین حمله طی دو روز گذشته است.

دومین تیراندازی و قتل طی دو روز در اماکن مذهبی آمریکا

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، یک روز بعد از حمله مسلحانه در کنیسه شهر «سن دیگو» در آمریکا، حالا رسانه‌ها از تیراندازی فرد مسلح به افراد مستقر در نزدیکی یک کلیسا در شهر بالتیمور این کشور خبر می‌دهند.

به نوشته شبکه «راشا تودی»، یک فرد مسلح در نزدیکی کلیسای باپتیست «پرکینز اسکوئر» در شهر بالتیمور ایالت مریلند اقدام به تیراندازی به حاقل هفت نفر کرد و بعد از حمله از محل متواری شده است.

مقام‌های پلیس آمریکا اعلام کردند که در نتیجه این تیراندازی، یک نفر جان خود را از دست داده است و تعدادی دیگر هم زخمی شدند.

پلیس آمریکا همچنین اعلام کرد، هنوز مشخص نیست که انگیزه ضارب از این حمله مسلحانه چه بوده است.

«مایکل هریسون» سخنگوی پلیس بالتیمور گفته که تلاش‌ها برای دستگیری ضارب ادامه دارد. به گفته این مقام پلیس، ضارب یک مرد سیاه‌پوست است.

مقام‌های آمریکایی می‌گویند که بعد از شروع تیراندازی این فرد در نزدیکی کلیسا، یکی از حاضران با او درگیر شد و شروع به تیراندازی کرد و این موضوع سبب متواری شدن مهاجم شده است.

تیراندازی در بالتیمور در حالی اتفاق افتاد که روز گذشته یک کنیسه‌ در ایالت کالیفرنیا هدف تیراندازی قرار گرفته بود. در این تیراندازی که در شهر «سن‌دیه‌گو» به وقوع پیوست یک زن کشته شده و سه نفر دیگر زخمی شدند. نیروهای امنیتی نوجوانی نوزده ساله را به عنوان مظنون این تیراندازی دستگیر کردند.

انتهای پیام/ص 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول