اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

طلب 70 میلیارد تومانی شرکت توزیع برق از مشترکان زنجانی

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان با اشاره به وصول 97 درصدی مطالبات شرکت برق در سال گذشته گفت: این شرکت 70 میلیارد تومان از مشترکان زنجانی طلب دارد.

طلب 70 میلیارد تومانی شرکت توزیع برق از مشترکان زنجانی

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علیرضا علیزاده ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به نام‌گذاری سال‌جاری به نام سال رونق تولید و نقش این مهم در حل مشکل اشتغالزایی، بیکاری، تورم، فقر و ... در جامعه اظهار کرد: با توجه به شعار سال‌جاری شرکت برق وظیفه تامین زیرساخت‌های حوزه صنعت را بر عهده دارد.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان با بیان اینکه 446 هزار مشترک شهری، روستایی، تجاری و صنعتی در شرکت توزیع برق استان زنجان وجود دارد، اظهار کرد: 100 درصد جمعیت شهری و 100 درصد جمعیت روستاهای بالای 10 خانوار از نعمت برق برخوردار هستند.

وی با اشاره به اینکه از 914 روستای استان زنجان 892 روستا دارای برق هستند، گفت: این آمار پوشش بالای 99 درصدی همه روستاهای استان زنجان را نشان می‌دهد.

علیزاده با بیان اینکه از تعداد 445 هزار و 674 مشترک شرکت برق استان زنجان 300 هزار و 856 مشترک شهری هستند، افزود: شرکت برق به 140 هزار و 883 مشترک روستایی و 2 هزار و 455 مشترک آزاد نیز برق‌رسانی می‌کنند.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان با اشاره به اینکه از کل انرژی توزیعی در استان زنجان بخش عمده صرف بخش مولد می‌شود، افزود: 52 درصد از مصرف برق در صنعت و 18 درصد در کشاورزی صرف می‌شود.

وی با بیان اینکه خاموشی مشترکان در استان زنجان به زیر یک دقیقه در روز می‌رسد، ادامه داد: این عدد نشان دهنده خاموشی زیر 360 دقیقه در سال برای مشترکان داشته که روند نزولی آن ادامه دارد.

علیزاده با اشاره به اینکه حجم شبکه استان زنجان 14 هزار و 118 کیلومتر است، بیان کرد: 9 هزار و 821 دستگاه پست در استان زنجان وجود دارد که ظریفت این پست‌ها یک هزار و 506 مگاولت آمپر است.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان با اشاره به برخورد شرکت برق با انشعابات غیرمجاز بیان کرد: شهرستان طارم و خدابنده بیشترین انشعابات غیر مجاز را داشته و 5 درصد از کل تلفات برق در شبکه با افزایش نظارت و برخورد با انشعابات غیر مجاز در این شهرستان‌ها کاهش یافته است.

وی با اشاره به اینکه شرکت برق بیش از 70 میلیارد تومان طلب از مردم و مشترکان عمومی دارد، افزود: 22 میلیارد تومان بدهی ادارات، 28 میلیارد بدهی صنایع و مابقی مربوط به بخش کشاورزی و خانگی است.

علیزاده با بیان اینکه با وجود وصول 97 درصدی مطالبات شرکت برق همچنان بدهی به این شرکت‌ها وجود دارد، گفت: مردم با پرداخت‌های به موقع خود می‌توانند شرکت را در رسیدن به اهداف خود یاری کنند.

انتهای پیام/73009/ق40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول